30 ہزار سال سے برف میں محفوظ پراسرار کھال کی گیند گلہری نکلی

0
35

شمالی کینیڈا میں منجمد کھال کے ایک پراسرار گیند کی شناخت 30,000 سال پرانی ممی شدہ گلہری کے طور پر ہوئی ہے۔

باغی ٹی وی : شمالی کینیڈا میں منجمد کھال کےایک پراسرار گیند ملی مگر ایکسرے اسکینزسےجو انکشاف ہوا اس نے سائنسدانوں کو حیران کر دیا کیونکہ گریپ فروٹ سائز کی یہ گیند درحقیقت برفانی عہد کی ایک گلہری ہےجو 30 ہزار برسوں سےحنوط شدہ شکل میں محفوظ تھی۔

ماہرین کا خیال ہے کہ برفانی دور کی مخلوق اپنی موت کے وقت ہائبرنیٹ کر رہی ہو گی کیونکہ اسے ایک گیند کی شکل میں پایا گیا اسے 2018 میں یوکون کے علاقے میں کان کنوں نے الاسکا کی سرحد کے قریب ایک سابقہ ​​گولڈرش چوکی کے قریب پایا تھا۔

یوکون حکومت کے ماہرین کا کہنا تھا کہ یہ گیند ناقابل شناخت ہے مگرجب آپ ننھے ہاتھ، پنجے اور کان دیکھتے ہیں تو حیران رہ جاتے ہیں لیکن جب آپ کسی ایسے جانور کو دیکھتے ہیں جو بالکل محفوظ ہے، وہ 30,000 سال پرانا ہے، اور آپ اس کا چہرہ، اس کی جلد، اس کے بال اور یہ سب کچھ دیکھ سکتے ہیں، تو یہ بالکل دلچسپ ہے۔

اسی کو دیکھتے ہوئے جانوروں کی ایک ڈاکٹر Jess Heath نے مزید تحقیق کا فیصلہ کیا اورانہوں نے ایکسرے اسکینز کیے ان اسکینز سے انکشاف ہوا کہ بالوں سےبھری یہ منجمد گیند ایک جوان گلہری ہےجوآرکٹک کےمیدانوں میں پائی جاتی ہے اورممکنہ طور پرنیند کے دوران مر گئی تھی Jess Heath نے بتایا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں کہ گلہری کا جسم اچھی حالت میں ہے اور ایسا لگتا ہے کہ وہ سو رہی ہے یہ واقعی متاثر کن ہے کہ کسی نے اسے شناخت کیا، ورنہ باہر سے دیکھنے پر تو یہ گلہری ایک بھوری چٹان نظر آتی ہے۔

یہ نمونہ اب کینیڈا کے وائٹ ہارس میں یوکون بیرنگیا انٹرپریٹیو سینٹر میں عوامی نمائش کے لیے جائے گامحققین نے ممی شدہ آرکٹک زمینی گلہری کا نام ‘ہیسٹر’ رکھا ہے کیونکہ یہ کینیڈا کے ہیسٹر کریک کے قریب کلونڈائک سونے کے کھیتوں میں، ڈاسن شہر کے قریب پائی گئی تھی۔

سونے کی جس کان سے اس گلہری کو دریافت کیا گیا، اس خطے میں ہزاروں برسوں سےبرف جمی ہوئی ہےاور وہاں صدیوں سے جانداروں کے جسم، بال اور ناخن محفوظ ہیں جن میں دیوہیکل بیور، ایک بچہ میمتھ اور بھیڑیے کا بچہ شامل ہیں۔

‘یہ سوچ کر حیرت ہوتی ہے کہ یہ چھوٹا جانور کئی ہزار سال پہلے یوکون کے ارد گرد بھاگ رہا تھا،’ یوکون حکومت نے گزشتہ ماہ گلہری کے بارے میں ایک فیس بک پوسٹ میں لکھا تھا کلونڈائک کے کھیتوں کو برفانی دور کے فوسلز سے بھرا ہوا جانا جاتا ہے درحقیقت، پچھلے سال ہی ایک کان کن کو 30,000 سال پرانا بچہ اونی میمتھ ملا۔

یوکون حکومت نے کہا کہ یہ ‘شمالی امریکہ میں پایا جانے والا سب سے مکمل ممیفائیڈ میمتھ ہے’، اور دنیا میں اس طرح کی صرف دوسری دریافت ہے بچھڑا، جس کا نام ‘نون چو گا’ ہے، جس کا مطلب ہان زبان میں ‘بڑا بچہ جانور’ ہے، پرما فراسٹ میں جما ہوا تھا، جس کے نتیجے میں اس کی باقیات ممی ہو گئیں۔

ماہرین کے مطابق عالمی درجہ حرارت میں اضافے سے ہزاروں برسوں سے برف میں محفوظ جانداروں کی دریافت زیادہ عام ہو جائے گی۔

Leave a reply