fbpx

کپتان پردنیا کواعتماد: ایک اورغیرملکی ایئرلائن کا پاکستان میں آپریشن شروع کردیا

کرا چی: کپتان پردنیا کواعتماد: ایک اورغیرملکی ایئرلائن کا پاکستان میں آپریشن شروع کردیا ،اطلاعات کےمطابق پاکستان کی ہوابازی کے شعبے کے لیے ایک اور مثبت خبر ہے کہ غیر ملکی ایئرلائن”فلائی ‏بغداد” نے پاکستان کیلئے فلائٹ آپریشن شروع کر دیا۔

پاکستان سول ایوی ایشن ذرائع کے مطابق عراقی شہر نجف سے کراچی کیلئے “فلائی بغداد” کی پہلی پرواز 165مسافر لے کر پہنچ گئی۔ ‏فلائی بغداد” کے طیارے کو کرا چی ائیر پورٹ پر سی اے اے نے واٹر سلوٹ پیش کیا۔ ‏

سی اے اے کے مطابق فلائی بغداد پاکستان سے عراق کیلئے ہفتہ وار چار پروازیں آپریٹ کرے ‏گا، دوسرے مرحلے میں لاہور سے نجف فلائٹ شیڈول کا آغاز کیا جائے گا۔نئی ایئرلا ئن کے آپریشن سے روز گار کے مواقع میسر آئیں گے فلائی بغداد ایئرلائن کی درخواست ‏پر پروازوں کی اجازت دی۔

دوسری جانب سول ایوی ایشن نے نجی ایئرلائن کو سیاحت کیلئے5سال کیلئےٹی پی آرایل ‏لائسنس ‏جاری کر دیا ہے۔ڈی جی سی اےاے نے لائسنس ایئرلائن کی انتظامیہ کے حوالے کیا، نجی ایئرلائن2طیاروں سے ‏‏آپریشن شروع کر کے فلیٹ مزیدبہتر کرے گا۔

ترجمان سی اےاے کا کہنا ہے کہ تربت، گوادر اور اسکردو کیلئے پروازیں چلائی جائیں گی یہ ‏‏پروازیں کراچی،اسلام آباداورلاہور سےچلائی جائیں گی۔