24 بچوں کے باپ اور 4 بیویوں کے شوہر کی شاہ رخ خان کو دھمکی

ڈنکی صاف ستھری انٹر ٹینمنٹ اور ایموشنز پر مبنی ہے
0
121
srk

ممبئی: بالی ووڈ سپر اسٹار شاہ رخ خان نے اپنی آئندہ ریلیز ہونے والی فلم ڈنکی کو صاف ستھری انٹرٹینمنٹ قرار دے دیا تاہم 24 بچوں کے ایک باپ نے شاہ رخ خان کو بڑے نقصان کی دھمکی دے دی ہے۔

باغی ٹی وی : شاہ رخ خان اکثر ہی اپنے مداحوں کیلئے سول و جواب کا سیشن رکھتے ہیں، جس میں وہ مداحوں کے سوالات کا جواب دیتے ہیں،انہوں نے فلم ”ڈنکی“ کے حوالے سے بھی ایک ایسا ہی سیشن رکھا جس میں اداکار نے مداحوں کے سوالات کے جواب دیئے-

دوران سیشن ایک مداح نے شاہ رخ خان کو دھمکی دے ڈالی، مداح نے شاہ رخ خان کو کہا کہ مجھ سے محبت کریں ورنہ میں اپنی چار بیویوں، چوبیس بچوں اور پچاس پڑوسیوں کو ڈنکی دیکھنے کی اجازت نہیں دوں گا، ساتھ ہی پوچھا کہ کیا اتنا بڑا نقصان برداشت کر پاؤ گے؟

نورجہان کی 23ویں برسی پرنگران حکومت کا منفرد خراج عقیدت پیش کرنے کا فیصلہ

https://x.com/iamsrk/status/1730839732886855869?s=20
شارخ خان بھی مداح کی دھمکی کا جواب دیئے بغیر نہیں رہ سکے اداکار نے اس مزاحیہ دھمکی کا جواب مزاح میں ہی دیتے ہوئے لکھا، کہ بھائی تُو ویسے ہی اتنا مصروف رہتا ہوگا، کہاں ملے گا وقت کچھ بھی اور کرنے کابرائے مہربانی اپنے بیوی بچوں کے ساتھ وقت گزارو، بچوں کے ساتھ اچھے سے پیش آؤ اور اپنی بیویوں کو فلم ڈنکی دکھانے لے کر جانا۔

ثناء جاوید اور عمیر جیسوال کے درمیان علیحدگی ہو گئی؟

دوسری جانب شاہ رخ خان نے اپنے ایک چھوٹے سے پرستار کی ویڈیو ری پوسٹ کی ہے جو لٹ پٹ گیا پر ڈانس کر رہا ہے۔ ساتھ ہی انہوں نے لکھا یہ بہت پیارا ہے ، برائے مہربانی جب آپ فلم دیکھنے جائیں تو اسے بھی لے جائیے گا، ڈنکی صاف ستھری انٹر ٹینمنٹ اور ایموشنز پر مبنی ہے، جسے بزرگ اور نوجوان یکساں طور پر انجوائے اور بہت پسند کریں گے۔ (بہت سارا پیار)۔
https://x.com/whoavesh/status/1730222080824644002?s=20

بھارتی پنجابی اداکار وگلوکار گپی گریوال کے گھر فائرنگ

واضح رہے کہ یہ فلم 22 دسمبر کو ریلیز ہورہی ہے دوسری طرف شاہ رخ خان کی بیٹی سوہانا خان کی فلم ’دی آرچیز‘ 7 دسمبر کو نیٹ فلیکس پر اسٹریم ہوگی فلم پٹھان اور جوان کے بعد شاہ رخ خان کی اس برس ریلیز ہونے والی یہ تیسری فلم ہے۔

Leave a reply