کراچی:تھیلیسیمیا جیسے خطرناک مرض سےبچاوکی کوششیں جاری رہنی چاہیں:اماراتی قونصل جنرل کا پیغام

0
144

کراچی: صوبائی وزرا شرجیل انعام میمن اور سید ناصر حسین شاہ نے متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کے قونصل خانےکے زیر اہتمام افضال تھیلیسیمیا فاؤنڈیشن کی تقریب میں شرکت کی۔تقریب میں یو اے ای کے قونصل جنرل بخیت عتیق الرومیثی، نامور اداکار جاوید شیخ اور افضال فاؤنڈیشن کی انتظامیہ نے بھی شرکت کی۔

اس موقع پر صوبائی وزیر شرجیل انعام میمن کا کہنا تھا کہ افضال تھیلیسیمیا فاؤنڈیشن کی کاوشیں قابل تحسین ہیں، صوبے بھر میں افضال فاؤنڈیشن تھیلیسیمیا جیسے مرض میں مبتلا مریضوں کی خدمت کر رہی ہے۔

لڑکے سے زیادتی کی کوشش کرنے والے 2ملزمان گرفتار

شر جیل انعام میمن کا کہنا تھا کہ ہم متحدہ عرب امارات کی حکومت اور بالخصوص قونصل جنرل بخیت عتیق الرومیثی کے بے حد شکر گزار ہیں جو یو اے ای حکومت کی طرف سے سندھ میں فلاحی کاموں میں مصروف ہیں۔

سکول پرنسپل کی طالبہ سے زبردستی زیادتی،پھر دی فیل اور قتل کرنیکی دھمکی

صوبائی وزیر سید ناصر حسین شاہ کا کہنا تھا کہ تھیلیسیمیا فاؤنڈیشن کی جانب سے آج کی اہم تقریب یو اے ای قونصل خانے کے تعاون سے منعقد کی گئی ہے،تھیلیسیمیا موذی مرض ہے جو تیزی سے پھیل رہا ہے،ضرورت ہےکہ مریضوں کو مفت علاج کی سہولیات فراہم کی جائیں۔

بیوہ خاتون کے مکان پر قبضہ،مزاحمت پر بہو کے ساتھ کی گئی زیادتی

ان کا کہنا تھا کہ افضال فاؤنڈیشن کے سپورٹرز کے لیے دعاگو ہیں کہ اللہ تعالیٰ ان کی ہمت میں اضافہ کرے تاکہ تھیلیسیمیا کے مریضوں کو مفت علاج کی سہولیات مل سکیں۔اس موقع پر قونصل جنرل یو اے ای بخیت عتیق الرومیثی کا کہنا تھا کہ پاکستان ہمارا دوسرا گھر ہے، یو اے ای حکومت پاکستان کے عوام کی خدمت جاری رکھےگی۔

Leave a reply