fbpx

72 سالہ بوڑھے نے اپنی خادمہ کی بیٹی کے ساتھ جنسی زیادتی کرڈالی

حیدرآباد :72 سالہ بوڑھے نے اپنی خادمہ کی بیٹی کے ساتھ جنسی زیادتی کرڈالی،اطلاعات کے مطابق راچاکونڈہ پولیس نے ایک 72 سالہ شخص کو 13 سالہ نابالغ لڑکی کے ساتھ جنسی زیادتی کے الزام میں گرفتار کیا۔ گدھے ویرا ریڈی حیدرآباد میں قانون کی کتابوں کے مصنف اور پبلشر ہیں۔

متاثرہ کی والدہ ملزم کی جائیداد پر ہاؤس ہیلپ اور واچ گارڈ کے طور پر کام کرتی تھیں۔

“ستمبر 2021 میں، ملزم متاثرہ کے گھر آیا اور اس کے شرمگاہ کو چھو کر اس کے ساتھ بدتمیزی کی۔ بعد میں، دسمبر میں، جب متاثرہ کی ماں اپنے بچوں کو اپنے بھائی کے گھر چھوڑنے کے بعد اپنے آبائی مقام کے لیے روانہ ہوئی، تو ملزم دوبارہ دوسروں کی غیر موجودگی میں ان کے گھر گیا اور متاثرہ کا جنسی استحصال کیا،” راچاکونڈہ پولیس کا کہنا ہےکہ واقعی یہ واقعہ ہوا ہے اور اس بوڑھے شخص میں شرم وحیا کی کوئی چیز ہی نہیں‌

متاثرہ نے بعد میں اپنی والدہ کو واقعہ کے بارے میں مطلع کیا، جنہوں نے میرپیٹ پولیس سے رجوع کیا اور اپنی بیٹی کے ساتھ ہونے والی زیادتی کا احوال بتایا

پولیس نے مزید کہا، "ملزم متاثرہ کے خاندان کو مقدمہ واپس لینے کی دھمکی بھی دے رہا تھا ورنہ وہ اپنی موت میں ہراساں کیے جانے کا الزام لگا کر خودکشی کر لے گا۔”

ملزم گدھے ویرا ریڈی نے ایک 13 سالہ لڑکی کے ساتھ زیادتی کی اور اسے دفعہ 342، 376 (3)، 506 اور 201 IPC اور POCSO ایکٹ-2012 کی دفعہ 3 اور 4 اور سیکشن 3 (I) (w) & Sec کے تحت گرفتار کیا گیا۔ میرپیٹ پولیس اسٹیشن میں SC/ST (POA) ایکٹ 1989 (جیسا کہ سال 2015 میں ترمیم کی گئی) کی 3 (2) (V)۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!