ورلڈ ہیڈر ایڈ

افغانستان کا امن پورے خطے کی تعمیروترقی کیلیے ناگزیر،شاہ محمود قریشی

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ افغانستان کا امن پورے خطے کی تعمیروترقی کیلیے ناگزیرہے

مقبوضہ کشمیر میں صورتحال بگڑ چکی ،شاہ محمود قریشی

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پاک افغان ٹریک ٹوپراجیکٹ سے وابستہ اعلیٰ سطح افغان وفد نے وزارت خارجہ کا دورہ کیا ،وفد کی ڈاکٹر شعیب سڈل کی قیادت میں وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی سے ملاقات ہوئی، ملاقات میں پاک افغان دوطرفہ تعلقات،افغان امن عمل سمیت باہمی دلچسپی کےامورپرتبادلہ خیال کیا گیا.

مودی کے خلاف وزیراعظم عمران خان کا بڑا اعلان، کیا کہا؟ بھارت ہوا پریشان

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پاکستان اورافغانستان کے تاریخی،ثقافتی، مذہبی دیرینہ تعلقات ہیں،پاکستان افغانستان کی داخلی خودمختاری کااحترام کرتا ہے،بدقسمتی سے دوطرفہ تعلقات باہمی اعتماد کے فقدان کے سبب سرد مہری کاشکار رہے، افغانستان کا امن پورے خطے کی تعمیروترقی کیلیے ناگزیرہے،ہم نےخلوصِ دل سے افغان امن عمل میں اپنا مصالحانہ کردار ادا کیا،کل چینی ،افغان وزرائےخارجہ کوسہ فریقی کانفرنس میں شرکت کی دعوت دی ہے ،سہ فریقی کانفرنس جلد اسلام آباد میں منعقد ہو گی .

آرمی چیف سے مدارس کے طلبا و طالبات کی ملاقات،کیا بات ہوئی؟ اہم خبر

 

وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ دنیا بھر میں مقبوضہ جموں و کشمیر میں جاری انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزیوں کو اجاگر کرنے کیلئے موثر اقدامات کیے جائیں ۔ انہوں نے یہ بات وزات خارجہ میں پاکستان تحریک انصاف کے سیکرٹری او آئی سی ڈاکٹر عبداللہ ریاڑ سے ملاقات کے دوران کہی ۔ اس موقع پر تحریک انصاف کے بین الاقوامی سیکریٹریٹ کے تنظیمی امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔دفتر خارجہ کی طرف سے جاری بیان کے مطابق عبداللہ ریا ڑ نے تحریک انصاف کے بین الاقوامی سیکریٹریٹ کی کارکردگی کے حوالے سے وزیر خارجہ کو تفصیلی بریفننگ دی

 

 

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.