ایک نشہ آور شوہرسے طلاق لینا – آپ کو کیا معلوم ہونا چاہئے۔

0
34

اگرچہ ہزاروں سالوں نے اتفاقی طور پر لفظ "نرگسیت پسند” کے ارد گرد پھینک دیا ہے، اگر آپ گہرائی سے دیکھیں تو نرگسسٹ صرف خود غرضی سے زیادہ ہیں۔ ان کے لیے پوری دنیا ان کے گرد گھومتی ہے اور وہ اپنے اعمال کی کوئی ذمہ داری نہیں لیتے۔ لہذا، اگر آپ کسی نرگسیت کو طلاق دے رہے ہیں، تو آپ کو واقعی یہ جاننا ہوگا کہ جب آپ جنگ شروع کرتے ہیں تو آپ کس کے خلاف ہیں۔
زندگی بھر کی لڑائی لڑنے کے لیے تیار رہیں۔ کیونکہ آپ کا جلد ہی نرگسیت پسند سابقہ ​​آسانی سے نیچے نہیں جائے گا۔ Egomaniac، ہمدردی کا فقدان، انتہائی اعلیٰ طرز کی عظیم الشان احساس – صرف چند اصطلاحات ہیں جن کا تعلق نرگسیت کے ساتھ کیا جا سکتا ہے۔ کہنے کے لیے، نرگسیت پسند، ایک دلکش شخصیت ان کو کمزور کر رہی ہے۔ انہیں جیتنا پڑا، وہ خاص طور پر ایک ہمدرد (شاید شریک حیات، یا ان کے بچوں، یا ساتھیوں) کی طرف سے تعریف کیے جانے پر ترقی کی منازل طے کرتے ہیں اور وہ بیرونی دنیا کے ساتھ نرم رویہ رکھتے ہیں۔
ہو سکتا ہے آپ کو شروع میں اس پرسنالٹی ڈس آرڈر کا علم بھی نہ ہو لیکن جب وہ آپ کو "حاصل” کر لیتے ہیں تو ان کے کردار کی نرگس سامنے آتی ہے۔
ماہر نفسیات کویتا پنیام کہتی ہیں، "تعلقات میں نرگسیت صرف سزا اور کنٹرول کے ذریعے کام کرتی ہے۔ وہ اپنی بیویوں یا بچوں کی کسی بھی قسم کی تعریف کرنے سے قاصر ہیں اور ناپسندیدگی کے ذریعے اور پیار کو روک کر ان سے جوڑ توڑ کرتے رہتے ہیں۔
"ایک نشہ کرنے والا عام طور پر بیرونی دنیا کے لیے بہت دلکش شخصیت رکھتا ہے لیکن جیسے ہی وہ خاندان میں ہوتا ہے وہ ایک ڈراؤنا خواب بن سکتا ہے۔”
وہ مزید کہتی ہیں، "کسی نرگسسٹ کو تھراپی میں شامل کرنا عملی طور پر ناممکن ہے کیونکہ وہ کبھی بھی یہ تسلیم نہیں کریں گے کہ کوئی مسئلہ ہے۔ لہٰذا ایک نرگسسٹ کے خود کو بدلنے اور ایک بہتر انسان بننے کے امکانات بہت کم ہیں۔ اس صورت میں یا تو بیوی بچوں کو تکلیف ہوتی رہے گی یا بیوی کو تکلیف ختم کرنے کے لیے طلاق کا انتخاب کرنا چاہیے۔
چونکہ ایک نشہ کرنے والا ایک کنٹرول فریک ہے، اس لیے وہ اتنی آسانی سے کنٹرول ترک نہیں کرے گا۔ لہٰذا ایک خفیہ نشہ آور شوہر کو طلاق دینا ایک طویل المیعاد، جذباتی طور پر پریشان کن معاملہ ثابت ہو سکتا ہے جس کے لیے آپ کو کافی تیاری کی ضرورت ہوگی۔ ایک نشہ آور شوہر سے طلاق لینے کے لیے آپ کو اپنی حکمت عملی اپنانی ہوگی۔
لیکن اس سے پہلے کہ آپ اپنے نشہ آور شوہر کو طلاق دینے کے لیے اپنا پیسہ وقف کریں، کچھ چیزیں ہیں جن کا آپ کو پہلے خیال رکھنا چاہیے۔
نرگسیت پسند اپنے رویے میں ایک مخصوص طرز کی پیروی کرتے ہیں۔ یہ ہمیشہ کشیدگی، دھماکے اور آخر میں محبت بم دھماکے کی تعمیر کا ایک چکر ہے. یہ دراصل جذباتی زیادتی کا ایک مستقل چکر ہے۔
تناؤ کی تعمیر کسی بھی یادگار زندگی کی تبدیلیوں سے لایا جا سکتا ہے: حمل، خاندان میں موت، یا بچے کی پیدائش۔ تبدیلیاں نرگسسٹ سے توجہ کسی اور کی طرف منتقل کر دیتی ہیں اور اس طرح نرگسسٹ لوگوں کو ناراض کر دیتی ہے۔
وہ ہمیشہ اپنے آس پاس کے لوگوں سے مقابلہ کرتے ہیں اور کبھی بھی دوسروں کی تعریف نہیں کرتے یا خوش نہیں ہوتے، اس کا مطلب ان کے اپنے بچے بھی ہو سکتے ہیں۔
کویتا پنیام کہتی ہیں، ’’وہ کبھی بھی اپنے بچوں کی کامیابیوں کی تعریف نہیں کرتے کیونکہ وہ ہمیشہ ان کے ساتھ اپنا موازنہ کرتے رہتے ہیں۔ جب کوئی بیوی اپنے پروموشن کے بارے میں بات کرتی ہے تو ایک نشہ آور شوہر بالکل رد عمل ظاہر نہیں کرتا ہے کیونکہ وہ ہمیشہ اس کے ساتھ مقابلہ کے طور پر سلوک کرتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ زندگی میں جب بھی کوئی اوپر آتا ہے، انہیں لگتا ہے کہ وہ نیچے جا رہا ہے۔
نرگس اپنے بچوں پر آہنی ہاتھ سے حکومت کرتے ہیں اور ان میں خوف پیدا کرتے ہیں۔ کویتا کہتی ہیں، "اسی لیے نشہ آور والدین کے بچوں میں نفسیاتی علامات جیسے پیٹ میں درد، جسم میں درد پیدا ہوتا ہے کیونکہ وہ گھر میں غیر محفوظ محسوس کرتے ہیں۔ ”
نرگسیت پسند انتہائی غصے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔ ان کا غصہ اکثر ہوتا ہے اور وہ آپ پر قابو پانے کے لیے تکلیف دہ الفاظ اور گیس کی روشنی کا استعمال کرتے ہیں۔ "وہ جنسی تعلقات کو روک سکتے ہیں اور آپ کو بتاتے رہتے ہیں کہ آپ جنسی عادی اور بہت زیادہ ہوس پرست ہیں۔ وہ اسے سالوں تک روک سکتے ہیں جب تک کہ آپ خود سے سوال کرنا شروع نہ کر دیں اور یقین نہ کر لیں کہ آپ کے ساتھ کچھ غلط ہے،‘‘ کویتا نے مزید کہا۔
ہنی مون یا محبت کی بمباری اس وقت ہوتی ہے جب انہیں کسی چیز کی ضرورت ہوتی ہے – چاہے وہ پیسہ ہو، محبت ہو، توثیق ہو یا وفاداری ہو۔ یہ تب ہے جب آپ واضح طور پر دیکھ سکتے ہیں کہ وہ کتنے دلکش اور دلکش ہیں، وہ حقیقت میں ہو سکتے ہیں۔ ایک بار جب آپ ان کی توجہ کو تسلیم کر لیتے ہیں تو وہ کنٹرول کرنے اور ہیرا پھیری کی طرف واپس جائیں گے۔
نرگسیت پیش گوئی کی جاتی ہے۔ ان کی بدسلوکی کا سلسلہ ایک نمونہ کی پیروی کرتا ہے۔ تمام تکلیفوں اور دردوں کے ساتھ، وہ ہر ایک کو پہنچاتے ہیں، وہ ان کی ذمہ داری کبھی نہیں لیں گے۔ یہاں تک کہ اگر آپ کا جلد ہونے والا سابق شوہر آپ کے خلاف عدالت میں جنگ لڑ رہا ہے، تب بھی بے رحمی کے سوا کچھ توقع نہ کریں۔

Leave a reply