fbpx

امریکا میں تیزرفتار ٹرین ٹرک سے ٹکرا گئی،3 افراد ہلاک،50 سے زائد زخمی

امریکا میں لاس اینجلس سے شکاگو جانے والی تیز رفتار ٹرین کراسنگ پر کھڑے ٹرک سے ٹکرا گئی جس کے نتیجے میں 3 افراد ہلاک اور 50 سے زائد زخمی ہوگئے۔

باغی ٹی وی : عالمی خبر رساں ادارے کے مطابق پیر کے روز امریکی ریاست میزوری میں خوفناک ٹرین حادثے میں 3 افراد ہلاک اور 50 سے زائد زخمی ہوگئے زخمیوں کی حالت تشویشناک ہونے کے باعث ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ہے۔

امریکا میں ٹرک سے 46 افراد کی لاشیں برآمد

حادثہ تیز رفتار ٹرین کے کراسنگ پر کھڑے ٹرک سے ٹکرانے کے باعث پیش آیا ٹرین میں 250 مسافر موجود تھے، تصادم اتنا خطرناک تھا کہ 8 بوگیاں الٹ گئیں۔ ریسکیو ادارے نے زخمیوں کو پہلے ایک اسکول میں منتقل کیا جہاں ابتدائی طبی امداد دی گئی۔

شدید زخمی ہونے والے مسافروں کو ہیلی کاپٹر کے ذریعے اسپتال منتقل کیا گیا جہاں درجن سے زائد زخمیوں کی حالت نازک ہونے کے سبب ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ظاہر کیا جا رہا ہے۔

میسوری اسٹیٹ ہائی وے پٹرول کے ترجمان کارپورل جسٹن ڈن نے بتایا کہ مرنے والے افراد میں سے دو ٹرین میں تھے اور ایک ٹرک میں تھا۔ یہ فوری طور پر واضح نہیں ہے کہ کتنے لوگ زخمی ہوئے لیکن ہسپتالوں نے حادثے سے 40 سے زیادہ مریضوں کو موصول ہونے کی اطلاع دی ہے اور مزید کی توقع کر رہے ہیں۔

کم از کم آٹھ طبی ہیلی کاپٹر نے زخمیوں کو ریسکیو کیا لائف فلائٹ ایگل کے بزنس ڈویلپمنٹ کے ڈائریکٹر میٹ ڈوگرٹی نے کینساس سٹی اسٹار کو بتایا کہ وہ جانتے ہیں کہ متعدد زخمی ہیں اور کچھ لوگوں کی حالت تشویشناک ہے۔

امریکی صدر نےفیڈرل گن ریفارمز بل پر دستخط کر دیئے

ایمٹرک کے ایک اہلکار کا حوالہ دیتے ہوئے، سی این این نے اطلاع دی کہ کم از کم 50 افراد زخمی ہوئے اور متعدد افراد ہلاک ہو گئے۔ رپورٹ کی فوری طور پر تصدیق نہیں ہو سکی یہ حادثہ کیلیفورنیا میں ایک ایمٹرک ٹرین کے ایک دیہی کچی سڑک کے ساتھ ایک غیر محفوظ کراسنگ پر ایک گاڑی سے ٹکرا جانے کے ایک دن بعد پیش آیا، جس سے تین افراد ہلاک اور کم از کم دو زخمی ہوئے۔

ایمٹرک کے ترجمان کمبرلی ووڈس نے بتایا کہ ساؤتھ ویسٹ چیف تقریباً 243 مسافروں اور 12 عملے کو لے کر جا رہا تھا جب مینڈن میں ٹرک سے 1.42 بجے ٹکرا گیا ٹرین شکاگو سے لاس اینجلس جا رہی تھی۔

اسپتال کے ترجمان نے اس سے قبل کہا تھا کہ تین مسافروں کو جائے وقوعہ سے کولمبیا کے یونیورسٹی اسپتال لے جایا گیا تھا۔ ان کے حالات معلوم نہیں تھے۔

اسکول کے سپرنٹنڈنٹ، ٹم بیئنگ نے کینساس سٹی اسٹار کو بتایا کہ ٹرین میں سوار مسافروں میں ایسٹون، کنساس کے پلیزنٹ رج ہائی اسکول کے ہائی اسکول کے طلباء بھی شامل تھے جو شکاگو میں امریکہ کے مستقبل کے بزنس لیڈرز کانفرنس کے لیے جارہے تھے۔

ساؤتھ ویسٹ چیف کو لاس اینجلس سے شکاگو جانے میں تقریباً دو دن لگتے ہیں مینڈن، جس کی آبادی تقریباً 160 ہے، کنساس سٹی سے تقریباً 84 میل شمال مشرق میں ہے۔

بھارت میں 4 سال پرانی ایک ٹوئٹ پرمسلمان صحافی گرفتار