امریکی صدرکو قتل کی دھمکی دینے والا بھارتی نژاد نوجوان گرفتار

0
42

امریکی صدر جو بائیڈن کو قتل کی دھمکی دینے والا بھارتی نژاد نوجوان وائٹ ہاؤس کے قریب سے گرفتار کرلیا گیا۔

باغی ٹی وی : غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق پیر کو بھارتی نژاد نوجوان نے وائٹ ہاؤس کے پارک میں ٹرک سے حفاظتی رکاوٹ کو دانستہ ٹکر ماری اور سڑک پر کھڑے ہوکر چیخنے لگ گیا تاہم سیکیورٹی اہلکاروں نے کارروائی کرتے ہوئے نوجوان کو گرفتار کرلیا۔

امریکی نژاد سوئس گلوکارہ، ڈانسر اور اداکارہ ٹینا ٹرنر 83 سال کی عمر میں انتقال …

رپورٹس میں بتایا گیا کہ گرفتار کیے جانے والے نوجوان کی شناخت 19 سالہ سائی ورشت کنڈولا کے نام سےہوئی ریاست میزوری سے تعلق رکھنے والے گرفتار بھارتی نژاد ملزم نے بتایا ہے کہ میں یہاں حکومت پر قبضہ کرنےکے لیے آیا اورصدرجو بائیڈن کو قتل کرنا چاہتا تھا میں 6 ماہ سے منصوبہ بندی کر رہا تھا، واقعہ کے روزہی سینٹ لوئی سے واشنگٹن پہنچا تھا۔

چیسٹرفیلڈ، میسوری کی 19 سالہ سائی ورشتھ کنڈولا زیرحراست ہے اور اس پر وفاقی عدالت میں 1,000 ڈالر سے زیادہ کی ریاستہائے متحدہ کی جائیداد کو ضائع کرنے کا الزام عائد کیا گیا ہے۔ یو ایس پارک پولیس نے اصل میں کنڈولا کو صدر، نائب صدر یا خاندان کے کسی فرد کو مارنے یا نقصان پہنچانے کی دھمکی سمیت کئی الزامات کے تحت گرفتار کیا تھا۔ یہ ممکن ہے کہ استغاثہ کیس کی پیشرفت کے ساتھ اضافی چارجز کا اضافہ کریں۔

یو ایس پارک پولیس نے سی این این کوبتایا کہ سائی ورشتھ کنڈولا نے ابھی تک وفاقی عدالت میں باضابطہ درخواست داخل نہیں کی ہے جہاں اس کا مقدمہ بدھ کو واحد الزام پر ابتدائی پیشی کے ساتھ جاری رہنے کی توقع ہے اور اس کیس میں ان کے وکیل کا ابھی تک عوامی طور پر نام نہیں لیا گیا ہے۔

پولیس نے 48 سال بعد لڑکی کے قتل کا سراغ لگالیا مگر ملزم اب دنیا …

سیکرٹ سروس نے کہا کہ اس واقعے میں ایجنسی یا وائٹ ہاؤس کا کوئی اہلکار زخمی نہیں ہوا۔

یہ ٹرک، جس پر دیگر اشیاء کے ساتھ نازی جھنڈا بھی تھا، رات 10 بجے سے ٹھیک پہلے 16 ویں اسٹریٹ پر لافائیٹ اسکوائر کے شمال کی جانب حفاظتی رکاوٹوں سے ٹکرا گیا۔ ایجنسی نے بعد میں کہا کہ ابتدائی تحقیقات سے پتہ چلا ہے کہ ڈرائیور نے جان بوجھ کر رکاوٹ کو ٹکرایا ہو گا۔

قانون نافذ کرنے والے ذرائع نے CNN کو بتایا کہ کنڈولا نے جائے وقوعہ پر وائٹ ہاؤس کے حوالے سے دھمکی آمیز تبصرے کیے، جن میں یہ بھی شامل تھا کہ وہ صدر جو بائیڈن کو اغوا اور نقصان پہنچانا چاہتا تھا ایک ذریعے نے بتایا کہ حکام اس واقعے میں دماغی صحت کے حوالے سے غور کر رہے ہیں-

دبئی؛ رئیل اسٹیٹ مارکیٹ کو اس سال فروخت میں تقریباً 82 بلین ڈالر حاصل ہوگا

Leave a reply