انجلینا جولی ایمنسٹی انٹرنیشنل کے اشتراک سے بچوں کے حقوق سے متعلق کتاب شائع کریں گی

ہالی وڈ کی معروف اور مقبول ترین اداکارہ انجلینا جولی ایمنسٹی انٹرنیشنل کے اشتراک سے بچوں کے حقوق سے متعلق کتاب شائع کریں گی۔

باغی ٹی وی: اطلاعات کے مطابق کتاب کا عنوان ’اپنے حقوق جانو ‘ ہے، جس کا مقصد نوجوانوں کو ان کے حقوق کے بارے میں آگاہی دینا ہے۔

ایمنسٹی نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر یہ خبر شئیر کرتے ہوئے لکھا کہ ہم یہ اعلان کرتے ہوئے پُرجوش ہیں کہ ہم انجلینا جولی کے ساتھ نوعمروں کے لئے ایک کتاب پر اشتراک کر رہے ہیں ، جس میں وژن کے ساتھ تمام نوجوانوں کے لئے ان کے حقوق جاننے اور اسے مانگنے سے متعلق ہے چاہے وہ کسی بھی ملک میں رہتے ہوں۔

View this post on Instagram

We are excited to announce that we are collaborating with Angelina Jolie on a book for teenagers, with the vision for all young people to know and be able to claim their rights, no matter who they are or where they live.  “Today we have youth engaged and ready to fight. But many struggle with misinformation from adults, a lack of awareness of their rights, and a lack of knowledge of how to use the specifics of their rights, applying them to the country and circumstances in which they live. We need to give them the tools to strengthen their fight and empower them,” Angelina Jolie said. ‘Know Your Rights (And Claim Them)’ will be published in September 2021 internationally.

A post shared by Amnesty International 🌎 (@amnesty) on


انہوں نے کہا کہ آج ہم نوجوان لڑے ہوئے ہیں اور لڑنے کو تیار ہیں۔ لیکن بڑوں سے غلط معلومات حاصل کرنے ، ان کے حقوق سے آگاہی کا فقدان ، اور ان کے حقوق کی تصریحات کو کس طرح استعمال کرنا ہے اس کے بارے میں معلومات کا فقدان ، ان کا اطلاق ملک اور ان حالات میں کرتے ہیں جن میں وہ رہتے ہیں۔

انجیلینا جولی نے کہا کہ ہمیں ان کی لڑائی کو مضبوط بنانے اور ان کو بااختیار بنانے کے ٹولز دینے کی ضرورت ہے۔ ‘اپنے حقوق جانیں کتاب بین الاقوامی سطح پر ستمبر 2021 میں شائع ہوگی۔

اداکارہ کا اس حوالے سے مزید کہنا ہے کہ وہ امید کرتی ہیں کہ یہ کتاب نوجوانوں تک ہدایت کے طور پر پہنچے اور وہ اسے استعمال کریں۔

نیٹ فلیکس سیریز ’دی کراؤن‘4 کا ٹریلر جاری

فلم میں ملکہ قلو پطرہ کا کردار ادا کرنے کے لئے یہودی اداکارہ کے انتخاب پر دنیا بھر…

ملکہ قلوپطرہ کی زندگی پر بننے والی فلم کے لئے اسرائیلی اداکارہ گال گدوت منتخب

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.