آپ کا ذہنی نمونہ کیا ہے؟ . تحریر : عثمان لاشاری

0
35

1. "شکاری” ذہنی نمونہ "” کسان "ذہنی نمونہ جو ایک شکاری کی طرح کامیابی کے راستے پر جیتے اور چلتے ہیں وہ اپنی زندگی کے سارے لمحات” شکار "کو تلاش کرتے ہیں۔ ان کے نقطہ نظر سے ، ہر چیز ایک موقع یا خطرہ ہے۔

ہرسرگوشی، ہر روشنی کی روشنی، تاریکی کا ہر راستہ، ان میں امید یا خوف پیدا کرسکتا ہے۔ قابل جسم شکاری جانتا ہے کہ رات کے وقت ، ہاتھ سے ہاتھ سے شکار گھر واپس آجائے گا۔ اپنے گھر کے دروازے اور دیوار پر ، وہ ہرنوں کے پوشاک اور ہرن کے سینگ اور سواروں کے دانت نصب کرتا ہے ، اور کل شکار کا سوچ کر ہر رات سوتا ہے۔ شکاری کی زندگی کا طریقہ یہ ہے کہ وہ ہر جاندار کو شکاری یا شکاری کے طور پر جانتا ہے۔

اگر وہ اسے شکار دیکھے گا ، تب تک وہ سکون کا تجربہ نہیں کرے گا جب تک کہ وہ اسے پکڑ نہ لے اور اسے پکڑ نہ لے ، اور اگر وہ دوسرا شکاری دیکھے تو مقابلہ کی مشکل اس کے لئے hunting شکار کا میٹھا ذائقہ تلخ کردے گی۔ کیا آپ نے ان شکاریوں کو ماحول اور کاروباری ماحول میں دیکھا ہے؟ سارا دن کوشش اور کامیابی اور ترقی اور ترقی اور رقم کی تلاش میں رہتا ہے۔ اور ان کے کمروں کی دیواریں دستاویزات اور تعریفی خطوط سے ڈھکی ہوئی ہیں۔

لیکن کسان … وہ ہیں جو کامیابی کی راہ پر گامزن ہیں ، جیسے کسان کی طرح۔ وہ بیج بوتے ہیں اور خاموشی سے بیٹھتے ہیں۔ وہ جانتے ہیں کہ ایک دن یہ بیج پھل میں بدل جائے گا۔ وہ اس دن تک انتظار کرتے ہیں۔ وقتا فوقتا ، وہ کھیت پر پانی چھڑکتے ہیں اور مٹی کو سیراب کرتے ہیں۔ وقتا فوقتا ، وہ انکروں پر ہاتھ رکھتے ہیں اور شکاری سے زیادہ خاموش رہتے ہیں۔ عام عوام ان دو ذہنی عقائد میں سے کسی ایک میں پھنس چکا ہے۔ پہلا گروہ ترقی اور کامیابی سے اس قدر مشغول ہے کہ وہ زندگی کے دوسرے پہلوؤں کو بھول جاتے ہیں … اور دوسرا گروہ امن کی تلاش میں اس قدر مشغول ہے کہ وہ تناؤ اور کوشش کی مٹھاس کو بھول جاتے ہیں۔💡

لیکن ایک تیسرا راستہ ہے! تیسرا طریقہ "ماہی گیر” کا ذہنی نمونہ ہوسکتا ہے۔ امن ، خاموشی ، خوشی اور موقع کے منتظر۔ جب موقع پیدا ہوتا ہے ، ہمیں تیز رفتار اور توانائی سے اس پر قبضہ کرنے کی کوشش کرنی چاہئے اور انتظار اور آرام سے بیٹھ جانا چاہئے۔ زندگی میں کامیابی مطلق امن سے حاصل نہیں ہوتی اور نہ ہی سخت کوششوں سے۔ کامیابی دونوں کا کامل امتزاج ہے۔ اپنے آپ سے پوچھنے کا وقت آگیا ہے ، ‘میں واقعتا میں کیا کر رہا ہوں؟ "کسان؟ "ہنٹر۔ یا ایک ماہی گیر؟

Twitter @UsmanLashari

Leave a reply