آشیش ودیارتھی-روپالی باروا کا شادی کے بعد ٹرولنگ پر ردعمل

ہمیں ٹرولنگ کا فرق نہیں پڑتا
0
55
ashish vidyarthi and rupali

بالی وڈ اداکار آشیش ودیارتی کی جوڑی اس وقت خبروں میں آئی جب انہوں نے شادی کی . 57 سالہ اداکار کی پہلی شادی اداکار پیلو ودیارتھی سے ہوئی تھی۔ وہ 2021 میں الگ ہو گئے تھے۔ آشیش نے جب دوسری شادی کی اور تصاویر سوشل میڈیا پر جاری کی گئیں تو انہیں سوشل میڈیا پر شدید تنقید اور ٹرولنگ کا سامنا کرنا پڑا۔دونوں نے اپنے حالیہ انٹرویو میں سوشل میڈیا پر ہونے والی ٹرولنگ کے بارے میں‌کھل کر بات کی ہے . ان دونوں نے کہا ہے کہ ہمیں ٹرولنگ سے رتی برابر بھی فرق نہیں پڑتا.
روپالی نے کہا کہ جب شادی کے بعد سوشل میڈیا پر منفی تبصرے ہوئے تو میں‌نے بالکل بھی برا نہیں منایا تھا. جو لوگ ایسا کررہے تھے میں‌ان کو جانتی نہیں تھی تو میں‌کیوں ان کوجواب دیتی یا اپنا دماغ خراب کرتی.

آشیش نے کہا کہ ”یہ سب جو ہمارے ساتھ ہوا ہے وہ سلیبرٹیز کے ساتھ ہونا معمول کی بات ہے”. مجھے روپالی پسند آئی میں نے شادی کر لی، ہم دونوں خوش ہیں تو ٹھیک ہے بات ہی ختم کسی کو ہماری جوڑی سے اگر تکلیف ہے تو یہ اسکا مسئلہ ہے ہمارا نہیں‌ہم کیوں اپنے گھر کا ماحول خراب کریں یا اپنے رشتے کو خراب کریں. ہمارے قریبی دوستوں نے اس مشکل وقت میں‌ہمارا ساتھ دیا ہمارے لئے یہی کافی تھا.

ہیما مالنی دوبارہ فلمیں کرنا چاہتی ہیں اگر ….. ایشا دیول

کرینہ اور عالیہ بھٹ نے رنبیر کی بہن ردھیما کو سالگرہ کی مبارکباد دی

خواتین کو بااختیار ہونا چاہیے زینت امان کا مشورہ

Leave a reply