امریکی جیل میں ڈاکٹرعافیہ صدیقی پرحملہ:پاکستان نے امریکہ سے بڑا مطالبہ کردیا

0
54

اسلام آباد:امریکی جیل میں ڈاکٹرعافیہ صدیقی پرحملہ:پاکستان نے امریکہ سے بڑا مطالبہ کردیا ،اطلاعات کے مطابق امریکی جیل میں قید ڈاکٹر عافیہ صدیقی کی خیریت سے متعلق میڈیا کے سوالات کے جواب میں عافیہ صدیقی ، وزارت خارجہ کے ترجمان زاہد حفیظ چوہدری سے منسوب ہے:

اس حوالے سے پاکستان دفترخارجہ کے ترجمان زاہد محمود چوہدری نے وضاحت کرتے ہوئے کہا کہ واشنگٹن ڈی سی میں ہمارے سفارت خانے کے ساتھ ساتھ ہیوسٹن میں ہمارے قونصل خانے نے فوری طور پر متعلقہ امریکی حکام کے ساتھ معاملہ اٹھایا۔

ترجمان دفترخارجہ کا کہنا تھا کہ ہیوسٹن میں ہمارے قونصل جنرل نے ڈاکٹر صدیقی سے ان کی صحت اورخیروعافیت معلوم کرنے کے لیے ملاقات کی ۔ترجمان دفترخارجہ کا کہنا ہے کہ اسے کچھ معمولی چوٹیں آئی تھیں لیکن وہ ٹھیک ہو رہی تھیں۔

پاکستانی دفترخارجہ کے ترجمان کا کہنا ہے کہ ہم نے متعلقہ امریکی حکام کو باضابطہ شکایت درج کرائی تاکہ معاملے کی مکمل چھان بین کی جائے اور ڈاکٹر صدیقی کی حفاظت اور فلاح و بہبود کو یقینی بنایا جائے۔

واشنگٹن ڈی سی میں پاکستان کا سفارت خانہ اور ہیوسٹن میں پاکستان کا قونصل خانہ دونوں اس بات کو یقینی بنانے کی ہر ممکن کوشش کر رہے ہیں کہ ڈاکٹر صدیقی کی ایف ایم سی کارس ویل میں قید کے دوران مناسب طریقے سے دیکھ بھال کی جاتی ہے۔

Leave a reply