نوجوان بیٹنگ سٹار آذان اویس کس کے ساتھ بیٹنگ کا خواہشمند ہے؟

0
94

نوجوان بیٹنگ اسٹار اذان اویس مستقبل میں پاکستان کے سابق کپتان بابر اعظم کے ساتھ بیٹنگ کرنے کی خواہش رکھتے ہیں۔19 سالہ اذان نے دبئی میں جاری انڈر 19 ایشیا کپ میں 10 دسمبر کو بھارت کے خلاف سنچری بنائی۔ بائیں ہاتھ کے بلے باز نے دس چوکوں کی مدد سے 130 گیندوں پر ناقابل شکست 105 رنز بنائے، جس سے اس کی ٹیم کو بھارت کے خلاف آٹھ وکٹوں سے فتح دلائی۔مقامی نیوز چینل سے بات کرتے ہوئے اذان نے بابر کا ذکر کرتے ہوئے اپنے پسندیدہ بلے بازوں کا انکشاف کیا، جسے وہ موجودہ بلے بازوں میں فالو کرتے ہیں۔انہوں نے کہا کہ سعید انور، محمد یوسف، الیسٹر کک اور کوئنٹن ڈی کاک میرے پسندیدہ بلے باز ہیں۔

محمد اذان نے کہا کہ حال ہی میں، میں بابر اعظم کو کافی فالو کر رہا ہوں۔ میری ان سے ملاقات ہوئی جہاں ہم نے تکنیکوں پر تبادلہ خیال کیا۔ انہوں نے مجھ سے کارکردگی میں مستقل مزاجی کے بارے میں بھی بات کی اور میں ایک دن ان کے ساتھ کھیلنا چاہتا ہوں۔دریں اثنا، اذان نے انکشاف کیا کہ اس نے یوسف سے کیا سیکھا ہے، جو اب پاکستان کی جونیئر ٹیم کے ہیڈ کوچ ہیں۔انہوں نے مزید کہا کہ "میں نے دو سال قبل محمد یوسف سے این سی اے میں ملاقات کی جہاں اس نے مجھ پر کام کیا۔ اس نے ہمیں خلا میں کھیلنا اور مختلف تکنیکیں سکھائیں جن سے ہمیں فائدہ ہوا۔”اذان کی خواہش ہے کہ وہ عالمی معیار کا کھلاڑی بنیں اور تینوں فارمیٹس میں پاکستان کی نمائندگی کریں۔
واضح رہے کہ پاکستان انڈر 19 ایشیا کپ کے مسلسل دو میچز جیت چکا ہے۔ اس نے پہلے میچ میں نیپال کو سات وکٹوں سے شکست دی تھی۔ وہ کل گروپ مرحلے کا آخری میچ کھیلیں گے۔

پاکستان انڈر 19 کا اسکواڈ – سعد بیگ (کپتان اور وکٹ کیپر)، احمد حسین، علی اسفند، عامر حسن، عرفات منہاس (نائب کپتان)، اذان اویس، خبیب خلیل، نجاب خان، نوید احمد خان، محمد ریاض اللہ، محمد طیب عارف ، محمد ذیشان، شاہ زیب خان، شمائل حسین اور عبید شاہ

غیر سفری ذخائر – احمد حسن، ایمل خان، عبید شاہد اور محمد ذوالکفل

سپورٹ اسٹاف: شعیب محمد (ٹیم منیجر)، محمد یوسف (ہیڈ کوچ)، ریحان ریاض (بولنگ کوچ)، منصور امجد (فیلڈنگ کوچ)، محمد مسرور (اسسٹنٹ بیٹنگ کوچ)، عمر رشید ڈار (اسسٹنٹ کوچ) حافظ نعیم الرسول۔ (ٹیم فزیو)، عثمان ہاشمی (ٹیم تجزیہ کار)، عمران اللہ (ٹرینر)، محمد ارسلان (میڈیا اور ڈیجیٹل منیجر)

Leave a reply