بادلوں کی وجہ سے طیارے راڈار میں نہیں آتے، بھارتی آرمی چیف کی مودی کے بیان کی تصدیق

بھارتی فوج کے سربراہ جنرل بپن روات نے مودی کی اس بات کی تائید کی ہے جس میں مودی نے کہا تھا کہ ایئر اسٹرائیک کی اجازت اس لیے دی کہ طیارے بادلوں میں چھپ جائیں گے .

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق بھارتی فوج کے سربراہ جنرل بپن روات نے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کے بیان جس میں مودی نے کہا تھا کہ بادلوں کی وجہ سے طیارے ریڈار میں نہیں آتے کی تائید کرتے ہوئے کہا کہ وزیراعظم مودی کی بات کسی حد تک ٹھیک ہے کیونکہ بادولوں کی وجہ سے کبھی کبھار کچھ طیارے راڈار کی زد میں آنے سے بچ جاتے ہیں۔کچھ کی صلاحیت ہوتی ہے کہ وہ بادلوں کے بیچ میں بھی دیکھے جاسکتے ہیں لیکن اکثر بادلوں کی وجہ سے طیارے راڈار کی زد میں نہیں آتے ۔ کبھی ہم دیکھ سکتے ہیں تو کبھی ہم دیکھ نہیں دیکھ سکتے. جنرل بپن روات کا مزید کہنا تھا کہ وزیراعظم مودی نے کہا تھا کہ جب ہم نے پاکستان کے اندر فضائی حملہ کیا تو اس وقت بادلوں کا سہارا لیا گیا اور اس کی وجہ سے پاکستانی راڈار بھارتی فضائیہ کے طیاروں کو دیکھ نہیں پائے جس کی وجہ سے وہ کامیابی کےساتھ لوٹ آئے ۔

واضح رہے کہ بھارتی وزیر اعظم نریندرمودی نے کہا تھا کہ بالاکوٹ میں ایئراسٹرائیک کی اجازت اس لیے دی کہ اس دن بادل زیادہ تھے سوچا ہمارے طیارے بادلوں میں چھپ جائیں گے۔مودی کی اس بات کا سوشل میڈیا پر خوب مذاق اڑایا گیا۔

پاکستا کے وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کے بیان” بادلوں کی وجہ سے ہمارے جنگی طیارے ریڈارمیں نہیں آئے” پر رد عمل میں کہا ہے کہ جب ریڈار نہیں چل رہے تھے تو انڈین فورسز کے 2 طیارے مار گرائے۔ اگر ریڈار چل رہے ہوتے تو نریندر مودی سوچیں ، کیا ہوتا؟

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.