fbpx

اسلام آباد پولیس اہلکاروں کیلئے موبائل فون کا استعمال ممنوع قرار

اسلام آباد پولیس اہلکاروں کیلئے موبائل فون کا استعمال ممنوع قرار

اسلام آباد کے پولیس اہکاروں کے لیے موبائل فون کا استعمال ممنوع قرار دے دیا گیا ہے۔ سی پی او ہیڈ کوارٹرکی جانب سے جاری احکامات کے مطابق پولیس ملازمین دفتری اوقات میں موبائل فون کا استعمال کرتے ہیں جونظم و ضبط کے خلاف ہے۔ اعلامیہ میں کہا گیا کہ پولیس ملازمین کے موبائل فون دفاتر کے داخلہ پرضبط کرنے کی تجویزبھی زیرغور ہے۔

مزید کہا کہ تمام پولیس ملازمین دفتری اوقات کارمیں موبائل فون کا استعمال ترک کردیں، دوران ڈیوٹی جو پولیس ملازم موبائل فون کا استعمال کرینگے ان کے خلاف محکمانہ کارروائی ہوگی۔ اعلامیہ کی کاپی تمام تمام متعلقہ افسران کو ارسال کردی گئی ہے۔ دوسری جانب خیال رہے کہ گزشتہ روز آئی جی اسلام آباد ڈاکٹر اکبر ناصرخاں کے خصوصی احکامات پر پولیس ملازمین کورعائتی نرخوں پربہترین طبی سہولیات فراہم کرنے کیلئے نجی ادارے کیو جے ڈائیگناسٹکس (QJ Diagnostic)اور اسلام آبادکیپیٹل پولیس کے درمیان یاداشت پر دستخط۔ ہوئے تھے.


ترجمان پولیس کے مطابق؛ معاہدے کے تحت پولیس ملازمین کو پیتھولوجیکل اور ایکس رے کی مد میں 25فیصد رعائیت اورہیپاٹائیٹس میں مبتلا پولیس جوانوں کو ٹیسٹ،اور ادویات کی سہولیات مفت فراہم کی جائیں گی،یہ سہولیات پورے پاکستان میں قائم ادارے کی لیبارٹیریز اور فارمسیزسے حاصل کی جا سکتی ہیں۔اے آئی جی جنرل ماریہ محمود
مزید یہ بھی پڑھیں؛
بارشیں برسانے والا نیا سلسلہ 24 جنوری تک جاری رہنے کا امکان
فیفا ورلڈ کپ ٹرافی جیتنے پر خراج تحسین،کسان نے مکئی کے کھیت میں میسی کی تصویر بنا دی
رواں برس ہی روسی افواج کو یوکرینی علاقوں سے نکالنا بہت مشکل ہے،امریکا
بلوچستان مالی بحران:فوری اقدامات نہ کئےتوہم سخت فیصلے کرنے پرمجبور ہوںگے، وزیراعلیٰ بلوچستان
جوکچھ امریکن انٹرنیشنل اسکول میں طالبہ کے ساتھ سلوک ہوا اس کی مذمت کرتےہیں:سٹی سکول
نیا پاکستان اورنیا پاکستان اسلامک سرٹیفکیٹ پرمنافع کی شرح میں اضافہ