بے اولادی کے طعنے پر 3 پڑوسیوں کو قتل کرنے والا ملزم گرفتار

0
43
crime punjab

بے اولادی کے طعنے پر 3 پڑوسیوں کو قتل کرنے والا ملزم گرفتار کر لیا گیا ہے جبکہ میڈیا رپورٹس کے مطابق یہ واقعہ بھارتی ریاست پنجاب کے شہر لدھیانہ میں پیش آیا ہے جس میں ایک 46 سالہ شخص کو سلیم تبری کےعلاقے سے گرفتار کیا گیا ہے اور اس کے متعلق پولیس نے بتایا ہے کہ ملزم رابن عرف مُنا مرنے والے افراد کا پڑوسی ہے جنہیں انہوں نے قتل کیا تھا.

کمشنر آف پولیس کے مطابق متاثرہ افراد میں ایک خاتون، اس کا شوہر اور اس کی ساس شامل ہیں۔ یہ واقعہ جمعہ کی صبح پیش آیا تھا جس میں مُنا نامی شخص جو پیشے کے اعتبارسے ایک رکشہ ڈرائیور ہے اور ناراض تھا کیونکہ سُریندر کور اسے بے اولادی اورعلاج کروانے پر تنگ کرتی تھی۔ پولیس افسر نے یہ بھی بتایا کہ وہ پریشان تھا کیونکہ سُریندر کور اِس کی بیوی کے سامنے یہ ذکر کرتی تھی۔

مندیپ سنگھ سدھو نے بتایا کہ جمعرات کی صبح غصے میں آکر مُنا نے سُریندر کور(عمر تقریباً 70 سال)، اس کے شوہر چمن لال (75 سال) اور اس کی ساس (عمر تقریباً 90 سال) پر ہتھوڑے سے حملہ کرکے انہیں موت کے گھاٹ اتار دیا۔ پولیس کا کہنا ہے کہ گرفتاری کے بعد مُنا نے کوئی پچھتاوا نہیں ہے، اس نے یہ بھی درخواست کی کہ اس کی بیوی کو گرفتار کیا جائے، کیونکہ اس کے بعد اس کی دیکھ بھال کرنے والا کوئی نہیں تھا۔ مُنا نے جرم کرنے کا اعتراف کر لیا ہے۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
خطرناک اشتہاری ملزم کو دبئی سے گرفتار کرلیا گیا
چیئرمین تحریک انصاف سے 13 مقدمات میں 5 رکنی تحقیقاتی ٹیم کی تفتیش
آئی ایم ایف کی عمران خان سے ملاقات سیاسی عمل کا حصہ ہے،مریم اورنگزیب
افغانستان کر کٹ ٹیم نے تین میچز کی سیریز اپنے نام کر لی
پولیس نے کہا کہ جُرم کو ایک حادثہ کا روپ دینے کے لیے مُنا نے کھانا پکانے کے گیس سلنڈر کا وال کھولا اور ایک اگربتی جلائی تاکہ کمرے میں آگ لگ جائے اور تمام شواہد مٹ جائیں۔ پولیس نے جرم میں استعمال ہونے والے ہتھیار کو ضبط کرلیا ہے۔ یہ واقعہ جمعہ کی صبح اس وقت سامنے آیا جب ایک دودھ والے نے آس پاس کے لوگوں کو بتایا کہ گھر میں موجود افراد میںٓ سے کسی کی بھی آواز نہیں آرہی ہے۔ پولیس نے بتایا کہ پڑوسی دیوار پار کرکے گھر میں داخل ہوئے تو خاندان کے تینوں افراد کو مردہ پایا۔

Leave a reply