بیلا حدید کو مارچ کا حصہ بنتا دیکھ کر بہت سے لوگ فلسطین کی حمایت کریں گے فیروزخان

0
43

اداکار فیروز خان نے فلسطینی نژاد امریکی ماڈل بیلا حدید کے نیویارک میں مظلوم فلسطینیوں کے حق میں آواز اٹھانے پر خوشی کا اظہار کیا ہے۔

باغی ٹی وی : اداکار فیروز خان نے اپنی انسٹا گرام اسٹوری پر بیلا حدید کی نیویارک میں مظلوم فلسطینیوں کے حق میں ہونے والے مارچ میں شرکت کرتےکچھ تصویریں شیئر کی ہیں، ان تصاویر میں بیلا فلسطینی جھنڈا اٹھائے وحشیانہ اسرائیلی تشدد کے خلاف مظاہرہ کرتے نظر آرہی ہیں۔

فیروز خان نے بیلا کی تصاویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ میں شرطیہ کہتا ہوں کہ بیلا کو مارچ کا حصہ بنتا دیکھ کر بہت سارے اور لوگ بھی فلسطین کی حمایت کرنے والے ہیں۔

ادکارفیروز نے مارچ سے ایک اور منظر کی تصویر شیئر کی۔اس تصویر میں ایک خاتون پلے کارڈ تھامے نظر آرہی ہیں جس پر لکھا ہوا دیکھا جاسکتا ہے کہ ’یہ 90 سالہ یہودی خاتون کہتی ہے کہ زیونزم نسل کشی ہے۔

اس تصویر کو شیئر کرتے ہوئے فیروز خان نے لکھا کہ ’اسرائیل شیطان ہے ، شیطان کو ضرور مرنا ہے-

دوسری جانب انسٹاگرام پر فیروز خان نے اسرائیلی فوج کی بمباری سے شہید ہونے 4 بیٹوں کے والد کی دلخراش ویڈیو شیئر کی ہے جو 2حصوں پر مشتمل ہے۔

پہلے حصے میں درد سے تڑپتے والد کو 3بیٹوں کی شہادت کے بعد چوتھے بیٹے کو گلے سے لگا کر شدت سے روتے دیکھا جاسکتا ہے، ویڈیو میں فلسطینی شخص کے چوتھے بیٹے کو بھی شدت سے رونے کے ساتھ ساتھ خود کو اور والد کو پیٹتے بھی دیکھاجاسکتا ہے۔

ویڈیو کا اگلا حصہ اسی شخص پر مشتمل ہے جس میں انھیں چوتھے بیٹے کی شہادت کی اطلاع ملنے کے بعد روتے اور چلاتے دیکھا جا سکتا ہے۔

فیروز خان کی جانب سے ویڈیو پوسٹ کے کیپشن میں istandforislam کا بھی ہیش ٹیگ استعمال کیا گیا۔

واضح رہے کہ بیلا حدید نے ہفتے کے آخر میں نیو یارک کی سڑکوں پر سینکڑوں دیگر شہریوں میں شامل ہوئیں جنہوں نے اسرائیل – غزہ حملوں کی مذمت کی اور فلسطین کی حمایت میں مارچ کیا۔

اسرائیل اور غزہ کے حملوں کے دوران بہنوں بیلا حدید اور جی جی حدید نے فلسطین کی حمایت کے لئے کھل کر اظہار کیا ہے جو اب بھی جاری ہیں۔ سپر ماڈل بیلا فلسطین کی حمایت میں مارچوں میں شامل ہوتے ہی ایک قدم آگے بڑھ گئیں۔

ماڈل ہفتے کے آخر میں نیو یارک کی سڑکوں پر آگئی جہاں وہ سیکڑوں دیگر شہریوں میں شامل ہوگئی جنہوں نے اسرائیل غزہ حملوں کی مذمت کی۔

بیلا نے انسٹاگرام پر تصاویر اور ویڈیوز کا ایک سلسلہ بھی شیئر کیا جس میں وہ شہریوں کے ساتھ جھگڑا کرتے دکھائی دیئے۔ سر پر دوپٹہ باندھ کر اور فلسطین کا پرچم لہرااتے ہوئے بیلا سیکڑوں دیگر افراد کے ساتھ چل پڑی جو فلسطین کی حمایت میں مارچ کر رہے تھے۔

تصاویر اور ویڈیوز کی ایک سیریز کا اشتراک کرتے ہوئے ، بیلا نے فلسطین کی حمایت کی انہوں نے لکھا ، جس طرح سے میرے دل کو محسوس ہوتا ہے .. بہت سارے خوبصورت ، ہوشیار ، احترام مند ، محبت کرنے والے ، نرم مزاج اور فراخ فلسطینیوں کو ایک جگہ پر رکھنے کی … یہ پوری محسوس ہوتی ہے! ہم ایک نادر نسل ہیں-

فلسطینیوں کے حق میں آواز بلند کرنے پر جی جی حدید کو تنقید کا سامنا

مجھ سے جتنا ہوسکا فلسطینیوں کی حفاظت اور حمایت کروں گی بیلا حدید کا جذباتی پیغام

Leave a reply