جوبائیڈن نے اسرائیلی وزیراعظم کو اپنی نجی گفتگو کے دوران گالی دے ڈالی

امریکی قومی سلامتی کونسل نے جوبائیڈن کی جانب سے نیتن یاہو کو گالی دینےکی خبر کی تردید کی ہے
0
86
america

امریکی صدر جوبائیڈن نے اسرائیلی وزیراعظم نیتن یاہو کو اپنی نجی گفتگو کے دوران گالی دے دی۔

باغی ٹی وی : برطانوی خبررساں ادارے اسکائی نیوز کے مطابق دوطرفہ گفتگو کے دوران امریکی صدر جو بائیڈن اسرائیلی وزیراعظم نیتن یاہو سے اتنے تنگ آگئےکہ نیتن یاہو کو گالی دے دی صدر بائیڈن اسرائیل کو غزہ میں جنگ بندی پر آمادہ کرنےکی کوشش کرتے رہے ہیں لیکن نیتن یاہو نے ان کی بات ماننے سے صاف انکار کر دیا ہے،اسرائیلی جارحیت کے باعث غزہ میں 28 ہزار فلسطینی شہید ہوچکے ہیں۔

امریکی قومی سلامتی کونسل نے جوبائیڈن کی جانب سے نیتن یاہو کو گالی دینےکی خبر کی تردید کی ہے اورکہا ہےکہ دونوں کے بعض امور پر اختلافات ضرور ہیں لیکن دونوں کی دوستی کئی دہائیاں پرانی ہے امریکی قومی سلامتی کونسل کا کہنا ہےکہ دونوں رہنما عوام کے سامنے اور نجی طور پر ایک دوسرے کی عزت کرتے ہیں۔

صدرر مملکت سے پی ٹی آئی رہنماؤں کی ملاقات

دوسری جانب پناہ گزینوں سے بھرے غزہ کے جنوبی شہر رفح پرحملے کے اسرائیلی منصوبے اور شہر اسرائیل کی زمینی، فضائی اور سمندری اطراف سے کی جانے والی کارروائیوں میں بڑی تعداد میں ہلاکتوں کے بعد یورپی یونین کا سخت رد عمل سامنے آیا ہے۔

یورپی یونین کی خارجہ پالیسی کے سربراہ جوزپ بوریل نے زور دے کر کہا ہے کہ رفح پر اسرائیل کا فوری حملہ انسانی امداد کے بہاؤ کو روکنے اور تباہی کو مزید وسعت دینے کا باعث بنے گا، اسرائیلی وزیر اعظم بنجمن نیتن یاہو 1.7 ملین فلسطینیوں کو کسی نامعلوم منزل پر منتقل کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔

جس کو بھی دیکھیے ہے وہی دشمن سکوں، کیا دور ہے کہ جنگ و …

مردان میں سکیورٹی فورسز کا آپریشن، 2 دہشتگرد ہلاک

Leave a reply