بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کا بجٹ بڑھا کر 400 ارب روپے کر دیا گیا. وفاقی وزیر شازیہ مری

0
38
shazia

وفاقی وزیر برائے تخفیف غربت اور سماجی تحفظ شازیہ مری نے کہا ہے کہ بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کا بجٹ 235ارب سے بڑھا کر 400 ارب روپے کر دیا گیا ہے۔ اسلام آباد میں معاون خصوصی برائے تخفیف غربت اور سماجی تحفظ فیصل کریم کنڈی کے ہمراہ ایک نیوز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ 90 لاکھ خاندان کفالت پروگرام کا حصہ ہیں۔

انہوں نے کہا کہ بی آئی ایس پی کے تحت وظیفہ 7000 سے بڑھا کر 8750 روپے کر دیا گیا ہے اور اس کی موجودہ سہ ماہی قسط کے 8500روپے کی ادائیگی جاری ہے جبکہ آئندہ قسط 9000 روپے ہوگی۔ شازیہ مری نے کہا کہ ملک کے 28 لاکھ سیلاب سے متاثرہ خاندانوں میں فی خاندان 25000 روپے کے حساب اے کل ستر ارب روپے تقسیم کیے گئے۔ انہوں نے کہا کہ پی ٹی آئی حکومت کی ناقص پالیسیوں کی وجہ سے غریب اور متوسط ​​طبقے کے لوگ مہنگائی کا شکار ہیں۔ انہوں نے کہا کہ بینظیر تعلیم وظیفہ حاصل کرنے والے خاندانوں کی تعداد 2.6 ملین سے بڑھ کر 7.1 ملین ہو گئی ہے۔ جبکہ 92000انڈر گریجوئیٹ طلبہ مین بھی وضائف تقسیم کئے گئے ہیں

شازیہ مری نے کہا کہ بینظیر نشوونما نے بھی پورے پاکستان میں توسیع کی ہے اور اس سلسلے میں پاکستان بھر میں 474 سہولتی مراکز قائم کیے گئے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ٹرانس جینڈر کمیونٹی کو سماجی اقتصادی چیلنجوں کا سامنا ہے۔ انہوں نے کہا کہ خواجہ سراؤں کو بھی بی آئی ایس پی پروگرام میں شامل کیا گیا ہے۔

انہوں نے ان سے کہا کہ وہ بی آئی ایس پی کے تحصیل دفاتر میں اپنی رجسٹریشن کرائیں۔ ملک کی موجودہ سیاسی صورتحال پر تبصرہ کرتے ہوئے، معاون خصوصی برائے تخفیف غربت و سماجی تحفظ فیصل کریم کنڈی نے کہا کہ پاکستان پیپلز پارٹی آگے بڑھنے کے لیے مذاکرات پر یقین رکھتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان کا آئین سپریم ہے اور اس پر عمل ہونا چاہیے۔ انہوں نے کہا کہ پیپلز پارٹی نے مذاکرات کے لیے ایک خصوصی کمیٹی بنائی ہے جو تین ارکان پر مشتمل ہے۔ انہوں نے امید ظاہر کی کہ اپوزیشن بھی مذاکرات کے لیے آگے آئے گی۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
عامر شہزاد کی موت کو جے آئی ٹی نے طبعی قرار دے دیا
عثمان بزدار کے خلاف محکمہ اینٹی کرپشن میں ایک اور انکوائری کا آغاز
26 سال کے بعد بھی شاہ رخ خان کا کرشمہ قائم ہے شامک داور
کرشنا ابھیشیک نے اپنے ماموں گووندا اور ممانی کے ساتھ جھگڑے کی خبروں پر رد عمل دیدیا
سورو گنگولی نغمہ کے ساتھ اپنی دوستی چھپا کر رکھنا چاہتے تھے لیکن کیا ہوا؟‌
سعودی عرب: حسن قرات کا دنیا کا سب سے بڑا مقابلہ ایرانی قاری نے جیت لیا
کچے کے علاقے میں ڈاکوؤں کے خلاف آپریشن ،آئی جی پنجاب اور ڈی پی او پر فائرنگ
پاکستان کیساتھ سٹاف لیول معاہدے پر جلد دستخط ہوجائیں گے. ڈائریکٹر آئی ایم ایف مڈل ایسٹ
جناح انٹرنشنل ائیرپورٹ کے فوڈ کاؤنٹرز پر نامناسب پیپر پلیٹ میں کھانا دینے کا انکشاف
شازیہ مری و فیصل کریم کنڈی نے مزید کہا کہ ہمارے لیئے سب سے مقدس کتاب آئین کی کتاب ہے،ملک کو آئین دینے والے ذولفقار علی بھٹو کا عدالتی قتل کیا گیا، عمران خان آج کسی کو منہ دکھانے کے قابل نہیں ہیں،آصف علی زرداری نے سیاسی جماعتوں کو مذاکرات اور ڈائیلاگ کی اہمیت پر زور دیاہے، ہم اپوزیشن سے بھی بات چیت کرینگے،ہمیں مذاکرات کے ذریعے ہی ملکی مسائل کا حل نکالنا ہوگا، ہم کبھی نہیں چاہیں گے کہ ایک آئینی ادارے کا دوسرے آئینی ادارے سے تصادم ہولیکن ہم مداخلت بھی تسلیم نہیں کرسکتے، سیاسی طور پرہم ملک کو بحرانوں سے نکالیں گے

Leave a reply