بونی کپور سری دیوی کی وفات کے بعد دبئی میں کس حال میں رہے؟‌

0
64

بونی کپور اور سری دیوی بالی وڈ کی سب سے زیادہ پسند کی جانے والی جوڑیوں میں سے ایک تھے۔ حال ہی میں ایک چیٹ شو کے دوران بونی نے اپنی اہلیہ کے انتقال کے بارے میں کھل کر بتایا کہ انہیں کن حالات سے گزرنا پڑا۔
انہوں نے کہا کہ سری دیوی بالی وڈ کی سب سے زیادہ پسند کی جانے والی اداکاراؤں میں سے ایک تھیں۔ اگرچہ وہ اب ہم میں نہیں ہیں لیکن مداح اب بھی انہیں یاد کرتے ہیں۔ بونی نے کہا کہ سری دیوی کے انتقال کے بعدہم سب کی زندگیوں میں بہت تبدیلی آئی ہے۔انہوں نے کہا کہ جب سری دیوی کا انتقال ہوا تو وہ بہت زیادہ دباؤ میں تھے۔انہوں نے یہ بھی یاد کیا کہ کس طرح سری دیوی نے انہیں سگریٹ نوشی چھوڑنے کے لیے کہا تھا۔ لیکن ایک وقت ایسا بھی آیا جب سری دیوی کی موت ہوئی تو انہیں لگا کہ وہ ایک بار

پھر سیگریٹ نوشی کی طرف مائل ہوجائیں گے . انہوں نے مزید کہا کہ جب اداکارہ کا انتقال ہوا تو وہ 3-4 دن دبئی میں تھے اور پریشانی اور اکیلے پن کے عالم میں ان کا دل کیا کہ وہ سیگریٹ نوشی شروع کر دیں لیکن انہوں نے سوچاکہ بیوی سے محبت کا تقاضا ہے کہ میں سیگریٹ نوشی نہ کروں. لہذا میں نے سگریٹ نوشی نہیں‌کی اور آج تک سگریٹ کو ہاتھ نہیں‌لگایا. بونی کپور نے انکشاف کیا کہ انہوں نے 2006 میں سگریٹ نوشی دوبارہ شروع کی تھی جب ان پر شدید مالی دباؤ تھا اور وہ لندن میں تھے۔ بونی نے کہا کہ 2016 میں ڈاکٹروں نے انہیں سگریٹ نوشی ترک کرنے کو کہا تھا اور اس وقت سری دیوی نے ان سے پوچھا کیا مجھ سے محبت نہیں‌کرتے ؟‌بس پھر اسکے بعد سگریٹ نوشی بالکل ترک کر دی.

Leave a reply