fbpx

براہ کرم گھر آئیں ، بیٹوں کی بھارت میں پھنسے کھلاڑی سے دل دہلا دینے والی التجا

براہ کرم گھر آئیں ، بیٹوں کی بھارت میں پھنسے کھلاڑی سے دل دہلا دینے والی التجا

آسٹریلوی کھلاڑی ڈیوڈ وارنر نے ایک دل دہلا دینے والی ڈرائنگ شیئر کی ہے جسے انہوں نے بیٹی آئیوی نے بھیجا ہے، آسٹریلیائی کرکٹرز کرونا بحران کی وجہ سے ہندوستان میں پھنسے ہوئے ہیں،آئی پی ایل کے وسیع پیمانے پر کورونا وائرس پھیلنے کے درمیان معطل ہونے کے بعد وارنر اور دیگر آسٹریلیائی کرکٹرز بھارت میں پھنسے ہوئے ہیں۔ ہندوستانی کرکٹ عہدیداروں نے منگل کی رات معطلی کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ آئی پی ایل کے تمام شرکا کے لئے محفوظ راستہ نانے کے لئے کام کریں گے۔ لیکن ٹورنامنٹ میں وارنر اور 40 کے قریب آسٹریلیائی باشندوں کو کم از کم 15 مئی تک ہندوستان میں رہنا ہوگا کیونکہ اس سے قبل واپسی پر حکومت نے پابندی عائد کر رکھی ہے

کرکٹ آسٹریلیا اور آسٹریلیائی کرکٹرز ایسوسی ایشن کا کہنا ہے کہ وہ پابندی سے چھوٹ نہیں لیں گے۔وارنر نے منگل کے روز انسٹاگرام پر اپنی ایک بیٹی سے حاصل ہونے والی ایک دل دہلا دینے والی ڈرائنگ پوسٹ کی۔بیٹی آئیوی کی ڈرائنگ میں وارنر کو اپنی اہلیہ کینڈیس اور تین بیٹیوں کے ساتھ یہ پیغام بھی دکھایا گیا: "پلیز ڈیڈی فورا گھر آئیں”۔ہم آپ کی بہت کمی محسوس کرتے ہیں اور آپ سے محبت کرتے ہیں۔

وارنر نے اپنی پوسٹ کے حوالہ سے کہا: "میری خوبصورت آئیوی ، بہت پیار ہے۔”شائقین نے آسٹری کرکٹ اسٹار سے محبت اور دکھ کا اظہار کرتے ہوئے وارنر کی پوسٹ کو تبصروں سے بھر دیا۔

اتوار کے روز وارنر کو سن رائزرس حیدرآباد کے کپتان کے عہدے سے ہٹا دیا گیا تھا اس سے پہلے کہ انہیں راجستھان رائلز کے خلاف تصادم کی وجہ سے پلےنگ الیون سے باہر کردیا گیا تھا۔ ڈیوڈ وارنر اپنے ملک آسٹریلیا واپس جانے سے بھی قاصر ہیں۔ آسٹریلیا کی حکومت کی جانب سے عارضی طور پر انڈیا کے سفر کو غیر قانونی بنائے جانے کے بعد اعلان کیا گیا ہے کہ موجودہ تشویش ناک حالات میں جو بھی بھارت سے آسٹریلیا آئے گا، اسے جیل میں ڈال دیا جائے گا۔اسی باعث ڈیوڈ وارنر نا چاہتے ہوئے بھی کرونا کے گڑھ بھارت میں ہی قیام کرنے پر مجبور ہیں۔ اس تمام صورتحال میں ڈیوڈ وارنر کو سوشل میڈیا صارفین کے طنز و تنقید کا بھی سامنا ہے۔ صارفین کے مطابق پیسے کی لالچ کا ایسا عبرت ناک نتیجہ تو سامنے آ کر رہتا ہے۔

وزیراعظم تمہارے ہاتھ خون سے رنگے ہوئے ہیں، کھلاڑی برس پڑے

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.