کیبل ٹی وی اپنی موت مر رہا ، براڈ بینڈ کی اجارہ داری بڑھ رہی ، سی ای او الٹائس نے کیا آگاہ

0
25

کیبل ٹی وی اپنی موت مر رہا ، براڈ بینڈ کی اجارہ داری بڑھ رہی ، سی ای او الٹائس نے کیا آگاہ

باغی ٹی وی: کمپنی الٹائس امریکا کے چیف ایگزیکٹو افیسر نے میڈیا کے متعلق پیشن گوئی کرتے ہوئے کہا ہے کہ کیبل ٹی وی اپنی موت مر جائے گا اور براڈ بینڈ اور وائرلس کمپنیاں اپنی اجارہ داری قائم کر لیں گی.

جب فرانسیسی ٹیلی مواصلات کمپنی الٹائس نے امریکی کیبل کمپنیوں کیبل ویژن اور اچنلنک کو حاصل کیا تو ، چیئرمین پیٹرک ڈریھی نے ایک جراتمندانہ بیان دیاکہ الٹیس یو ایس کامپاسٹ اور چارٹر کا مقابلہ کرے گی ، جو تین بڑی امریکی کیبل آپریٹرز میں سے ایک بن جائے گی۔

زیادہ عرضہ نہیں قریب چھ سال کے عرصے میں الٹائس یو ایس اے کے تقریبا 5 ملین صارفین ہیں ، جبکہ اس کے مقابلے میں کامکاسٹ اور چارٹر میں تقریبا 31 ملین افراد شامل ہیں۔ (الٹائس امریکہ نے پیر کے روز مورس براڈبینڈ کے 310 ملین ڈالر کے حصول کا اعلان کیا تھا ، جس سے اسے مزید 36،000 صارفین ملیں گے.

سی ای او ڈیکسٹر گوئی نے سی این بی سی کو بتایا کہ الٹائس امریکہ کی تیزی سے توسیع کو کس چیز کے ڈر سے روکا گیا ہے ، کیوں کہ سمجھا جارہا ہے کہ کیبل اور وائرلیس بالآخر امریکہ میں ضم ہوجائیں گے ، اور کیبل ٹی وی کے ای بننے سے پہلے کیوں صرف وقت کی بات ہوگی۔

الٹائس نے دو امریکی کیبل کمپنیوں لنک اور کیبل ویژن کو خریدنے کے لئے اپنا معاہدہ مکمل کر لیا ہے .پانچ سال سے زیادہ کا عرصے سے ان کی بات چیت چل رہی تھی ۔ الٹائس کے چیئرمین پیٹرک ڈریھی نے اس وقت کہا تھا ، کمنیاں کامکاسٹ اور چارٹر اپنے سائز کی وجہ سے کچھ نہیں خرید سکیں گے۔ تو ہمارے سامنے ایک کھلا میدان ہوگا۔ اگر میں یہ خریدلینا ہوں میں ٹائم وارنر کیبل کی طرح بڑا کاروباری ہوسکتا ہوں ، اور اب واقعتا ہی میں‌یہ کرچکا ہوں

Leave a reply