fbpx

چوہدری شجاعت نے PTI اور PMLQ کوماموں بنادیا جواد احمد

جواد احمد جو کہ پیشے کے اعتبار سے گلوکار ہیں لیکن وہ اب ایک سیاسی جماعت کے سربراہ بھی ہیں ان کی سیاسی جماعت کا نام برابری پارٹی ہے، جواد احمد ملک کا درد رکھنے والے انسان ہیں وہ اکثر و بیش تر عمران خان ،مسلم لیگ ن پیپلز پارٹی پر تیقند کرتے ہوئے دکھائی دیتے ہیں کہتے ہیں کہ ان جماعتوں نے پاکستان کو لوٹا ہے. لیکن آج کل جواد احمد تحریک انصاف کے چئیر مین جناب عمران خان کو آڑھے ہاتھوں لیتے ہیں. گزشتہ روز پنجاب اسمبلی میں وزیراعلی کے انتخاب کے نتائج کے اعلان کے بعد ایک ٹویٹ کیا اس ٹویٹ میں انہوں نے پی ٹی آئی کا مذاق اڑایا یعنی پلکے پھلکے اس ٹویٹ میں انہوں نے

بھاری تنقید بھی کر ڈالی جواد احمد نے لکھا ”کہنےکوتوچوہدری شجاعت مونس الہی کاماموں ہےمگراسوقت چوہدری شجاعت نےPTIاورPMLQدونوں کوماموں بنادیا۔ (نوٹ: ماموں بنانےکامطلب عوامی زبان میں کسی کوبےوقوف بناناہوتا ہے)۔
جواد احمد کے اس ٹویٹ کے بعد پی ٹی آئی کے سپورٹرز نےگلوکار کو آڑھے ہاتھوں لیا تو دیگر سیاسی جماعتوں کے سپورٹرز نے اس ٹویٹ کو سراہا. ایک صارف نے لکھا ” بے وقوف نہیں بنایا یہ ٹولہ پہلے سے ہی بے وقوف ہے۔سپریم کورٹ سے تشریح کروائی مرضی کا فیصلہ لیا مٹھائیاں کھائی اور اب وہی فیصلہ انہی کے کلیجہ کو چیرتا ہوا نکلا”. جبکہ پی ٹی آئی سپورٹرز نے جواد احمد کو خوب سنائیں اور انہیں گالیاں تک دیں.