fbpx

چین میں کورونا بس قرنطینہ سینٹر جاتے ہوئے حادثے کا شکار، 27 مریض ہلاک،20 زخمی

کورونا مریضوں سے بھری بس ہائی وے پر ایک خطرناک موڑ کاٹتے ہوئے ڈرائیور سے بے قابو ہوکر الٹ گئی

بیجنگ: چین میں کورونا کے مریضوں کو قرنطینہ سینٹر لے جانے والی بس حادثے کا شکار ہو گئی-

باغی ٹی وی : عالمی میڈیا کے مطابق کورونا کے مریضوں کو قرنطینہ سینٹر لے جانے والی بس خطرناک موڑ پر بے قابو ہوکر حادثے کا شکار ہوئی جس کے نتیجے میں 27 مریض ہلاک اور 20 زخمی ہوگئے۔

آشنا سے شادی کیلئے 3 بچوں اور شوہر کو قتل کرنیوالی خاتون کو سزائے موت

چین کے صوبے گوئیژو میں کورونا ٹیسٹ مثبت آنے پر 50 کے قریب مریضوں کو ایک بڑی مسافر کوچ میں شہر سے دور قرنطینہ سینٹر منتقل کیا جا رہا ہے کورونا مریضوں سے بھری بس ہائی وے پر ایک خطرناک موڑ کاٹتے ہوئے ڈرائیور سے بے قابو ہوکر الٹ گئی۔ حادثے میں مسافر بس مکمل طور پر تباہ ہوگئی۔

ریسکیو ادارے نے امدادی کاموں کا آغاز کرتے ہوئے تباہ حال بس سے 27 لاشیں نکالیں جبکہ 20 زخمیوں کو اسپتال منتقل کیا گیا ہے جن میں سے 6 کی حالت نازک ہے۔

چینی ضابطوں کے مطابق، مسافر بسوں کو 02:00 سے 05:00 کے درمیان ہائی وے پر چلانے کی اجازت نہیں ہے۔ تاہم، حادثہ مقامی وقت کے مطابق اتوار کو 02:40 بجے اس وقت پیش آیا جب بس آدھی رات کے کچھ دیر بعد روانہ ہوئی، جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ بس نے ضابطے کی خلاف ورزی کی تھی۔

تقریباً تین سال قبل اس وبائی مرض کے پھیلنے کے بعد سے صوبہ گوئیزو میں کووِڈ سے صرف دو افراد کی موت ہوئی ہے حادثے کی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہونے پر صارفین نے حکومت کی ’’زیرو کوویڈ‘‘ پالیسی کو کڑی تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے لکھا کہ بے جا سختی اور عجلت نے کئی انسانوں کی جان لے لی۔

توہم پرستی: نوجوان کو موبائل نمبر کی وجہ سے نوکری نہیں ملی

ایک اور صارف نے پوچھا کہ یہ سب کب رکے گا؟ جب کہ باقی دنیا کوویڈ کے ساتھ رہنے کی کوشش کر رہی ہے، چین واحد بڑی معیشت ہے جو اب بھی وائرس کے خلاف جنگ کو تقریباً ہر چیز پر ترجیح دے رہی ہے۔

سخت پالیسی میں بڑے پیمانے پر جانچ اور ٹریکنگ شامل ہے۔ جن کا ٹیسٹ مثبت آتا ہے اور ان کے قریبی رابطوں کو گھر پر یا قرنطینہ کی سہولت میں الگ تھلگ کرنا پڑتا ہے صرف چند کیسز سامنے آنے پر شہر بھر میں لاک ڈاؤن ہو سکتا ہے-

گوئیژو اس وقت انفیکشن میں اضافے کا سامنا کر رہا ہے۔ صوبے میں ہفتے کے روز 712 نئے کیسز ریکارڈ کیے گئے – چین کے لیے کل کا تقریباً ستر فیصد ہے-

یہ واقعہ اکتوبر میں کمیونسٹ پارٹی کی پانچ سالہ کانگریس کے موقع پر پیش آیا ہے، جس میں ملک کی کووِڈ پالیسی کے بارے میں بات چیت متوقع ہے۔

دارالحکومت بیجنگ میں، 21 ملین سے زیادہ رہائشیوں کو عوامی عمارتوں اور یہاں تک کہ کونے کی دکانوں تک رسائی کے لیے ہر تین دن میں پی سی آر ٹیسٹ کے لیے قطار میں کھڑا ہونا پڑتا ہے۔

کولوراڈو میں دو طیارے میں فضا میں ٹکرانے سے 3 افراد ہلاک