چین میں طوفانی بارشوں نے تباہی مچادی،ہزاروں افراد شیلٹرز ہوم میں پناہ لینے پر مجبور

شدید بارشوں کی وجہ سے مختلف حادثات میں 2 افراد ہلاک ہوگئے
0
53
typhoon

چین میں سمندری طوفان کے زیراثر طوفانی بارشوں نے تباہی مچادی، بیجنگ کے ہوائی اڈوں پر سیکڑوں پروازیں منسوخ اور تاخیر کا شکار ہیں-

باغی ٹی وی: غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق طوفانی بارشوں سے دارالحکومت بیجنگ، تیانجن اور ہیبائی کے کئی علاقے شدید متاثر ہوئے ہیں، سڑکیں دریاؤں میں بدل گئیں، تیز رفتار پانی سب کچھ بہا لے گیا، منہ زور سیلابی ریلوں میں گاڑیاں تنکوں کی طرح بہہ گئیں، سیکڑوں افراد پانی میں گھرے علاقوں میں پھنس گئے۔

رپورٹس کے مطابق متاثرہ علاقوں سے ہزاروں افراد شیلٹرز ہوم میں پناہ لینے پر مجبور ہوگئے شدید بارشوں کی وجہ سے مختلف حادثات میں 2 افراد ہلاک ہوگئے ہیں بیجنگ میں جاری طوفانی بارشوں کےریڈ الرٹ کے بعد ہزاروں افراد نقل مکانی کر چکے ہیں، شہر کے دونوں ہوائی اڈوں پر200 سے زائد پروازیں منسوخ اور 600 سے زائد تاخیر کا شکار ہوئی ہیں اس کے علاوہ شہر کی 350 سے زائد شاہراہیں شدید بارش سے متاثر ہوئیں ہیں۔

برطانیہ میں ہزاروں افراد کے بینک اکاؤنٹس بغیر بتائے بند کر دیئے گئے

ضلع مینٹوگو میں ہنگامی گشت کے دوران ایک دریا سے دو لاشیں ملی ہیں جب ریسکیورز نے سینکڑوں افراد کو شہر کے دیگر حصوں میں محفوظ مقام پر پہنچایا،پانچ دریاؤں میں سے تین جو ہائی دریا کے طاس کو بناتے ہیں پیر کو خطرناک سطح پر پہنچ گئے۔

سرکاری میڈیا کے مطابق، کچھ گھر یونگڈنگ ندی میں بہہ گئے، اور تقریباً 55,000 لوگوں کو باؤڈنگ شہر میں ان کے گھروں سے نکال لیا گیا۔

واضح رہے کہ سمندری طوفان ڈوکسوری جمعے کو چین سے ٹکرایا تھا، چینی محکمہ موسمیات نے رواں ہفتے ایک اور سمندری طوفان چین سے ٹکرانے کی پیش گوئی کی ہے،ڈوکسوری برسوں میں چین میں آنے والے سب سے طاقتور طوفانوں میں سے ایک تھا اور اس نے ہفتے کے آخر میں جنوبی صوبے فوزیان میں بڑے پیمانے پر سیلاب کی وجہ سے لاکھوں لوگوں کو بے گھر کر دیا-

واشنگٹن ڈی سی میں طوفانی ہوائیں ہزاروں افراد بجلی سے محروم

بیجنگ میں ہفتہ کی رات اور پیر کی دوپہر کے درمیان اوسط بارش 176.9 ملی میٹر تک پہنچ گئی، ریاستی میڈیا کے مطابق، مینٹوگو کے ایک ویدر سٹیشن پر ریکارڈ کی گئی زیادہ سے زیادہ بارش 580.9 ملی میٹر تک پہنچ گئی۔

بیجنگ آبزرویٹری نے شدید بارش کے لیے ریڈ الرٹ رکھا جبکہ بیجنگ ہائیڈرولوجی اسٹیشن نے مزید بارش اور دریا میں سیلاب کی پیش گوئی کے ساتھ سیلاب کی وارننگ کو اپ گریڈ کیا ہفتے کے آخر میں پیر کی صبح تک ہونے والی مسلسل بارش نے بیجنگ، ہیبی، شانسی اور شان ڈونگ صوبوں کے 14 موسمی اسٹیشنوں پر روزانہ بارش کے ریکارڈ توڑ دیے ہیں۔

بیجنگ میں 31,000 سے زیادہ لوگوں کو ان کے گھروں سے نکالا گیا، 4,000 سے زائد تعمیراتی مقامات پر کام روک دیا گیا، تقریباً 20,000 عمارتوں کو نقصان پہنچانے کے لیے معائنہ کیا گیا اور شہر کے قدرتی مقامات کو بند کر دیا گیا-

روس میں سمندری طوفان سے تباہی،مختلف حادثات میں 10 افراد ہلاک اور 76 افراد زخمی

Leave a reply