3 ماہ سے کوما میں گئی خاتون بچی کو جنم دینے کے بعد ہوش میں آگئی

0
46

برطانیہ :حالت کوما میں بچی کو جنم دینے والی خاتون بیہوشی کے تین ماہ بعد ہوش میں آ گئی۔

باغی ٹی وی :غیر ملکی میڈیا کے مطابق 33 سالہ حاملہ خاتون لارا وارڈ کو 3 مہینے قبل سانس لینے میں تکلیف کے باعث اسپتال داخل کیا گیا تھا جہاں ان کی حالت مزید بگڑنے کے بعد وہ کوما میں چلی گئی تھیں۔

کیمبرج ڈکشنری نے "مرد” اور "عورت” کی تعریف بدل دی

ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ لارا وارڈ کو جب لیبر روم لے جایا گیا تھا جہاں انہوں نے ایک خوبصورت بچی کو جنم دیا اس وقت وہ اپنے ہوش ہواس میں نہیں تھیں اور گزشتہ 7 ہفتوں سے کوما کی حالت میں تھیں لارا وارڈ نےطبیعت کی خرابی کے باعث ایمرجنسی کی حالت میں بچی کی پیدائش مقررہ تاریخ 15 اکتوبر سے کم از کم دو ماہ قبل سی سیکشن سے بچی کو جنم دیا ہے۔

لارا وارڈ کے شوہر 37 سالہ جان نے اپنی اہلیہ کے ہوش میں آنے کے بعد صحتیاب ہوکر گھر پہنچنے سے قبل اپنی نوزائیدہ بچی کا نام رکھنے سے انکار کر دیا تھا۔

لارا وارڈ کا کہنا تھا کہ ہوش میں آنے کے بعد جب ان کے شوہر نے ان کی نوزائیدہ بچی ان کے سامنے کرتے ہوئے بتایا کہ میں نے اسے جنم دیا ہے تو میری حیرت اور خوشی کی انتہا نہ رہی، یہ احساس ناقابل بیان تھا۔

انہوں نے بتایا کہ جب میں گھر پہنچی تو میرے شوہر نے دوستوں کے ساتھ مل کر مجھے پرپوز کرنے کا ایک رومانوی منصوبہ بنایا ہوا تھا بیٹی کی پیدائش کے بعد یہ موقع بھی میرے لیے سحر انگیز بن گیا ہے۔

امریکا کی شہریت لینے کے امتحان کا طریقہ تبدیل کرنے کا منصوبہ

قبل ازیں بھارت میں ایک 23 سالہ خاتون سڑک حادثے میں سر کے متعدد آپریشنوں کے بعد 7 ماہ تک بےہوش پڑی رہی،اسی دوران ایک صحت مند بچی کو جنم دیا۔

نیورو سرجن ڈاکٹر دیپک گپتا کا کہنا تھا کہ ایک 23 سالہ نوجوان خاتون 1 اپریل 2022 کو صبح 4.30 بجے ایمس کے ٹراما سینٹر میں آئی جب وہ گزشتہ رات اپنے شوہر کے ساتھ 2 وہیلر پر سفر کر رہی تھی،حادثے کے وقت دونوں میاں بیوی نے ہیلمٹ نہیں پہنا ہوا تھا۔شوہر کے سر پر کوئی چوٹ نہیں آئی جبکہ بیوی کے سر پر شدید چوٹ آئی تھی-

خاتون کا ابتدائی طور پر عبداللہ ہسپتال، بلندشر میں علاج کیا گیا اور بعد میں اسے ایمس ٹراما سینٹر ریفر کر دیا گیا۔ اس کی شادی چھ ہفتے قبل ہوئی تھی اور حادثے کے وقت وہ 40 دن کی حاملہ تھی وہ بے ہوش تھی اس کے دماغ کے اندر شدید subdural hematoma کے ساتھ اسے فوری طور پر وینٹی لیٹر پر رکھا گیا اور ہنگامی سرجری کے لیے لے جایا گیا (ڈیکمپریسیو کرینییکٹومی جہاں اس کی کھوپڑی کی ہڈی کا کچھ حصہ اس کے سوجے ہوئے دماغ کے اندر دباؤ کو کم کرنے کے لیے ہٹا دیا گیا)۔ ہسپتال میں داخل ہونے کے دوران 7 مہینوں میں 5 نیورو سرجیکل آپریشنزہوئے-

نابینا خاتون نجومی بابا وانگا کی 2023 کیلئے پیش گوئیاں

چونکہ داخلے کے وقت خاتون حاملہ تھی کافی بحث کے بعد گھر والوں نے حمل جاری رکھنے کا فیصلہ کیا "اس کے حمل کے پہلے اور دوسرے سہ ماہی میں بہت سی بات چیت کی گئی کہ آیا ہمیں اس کا حمل ختم کرنا چاہئے یا حمل جاری رکھنا چاہئے کیونکہ ماں ابھی بے ہوش تھی۔ چونکہ سیریل لیول کے دو الٹراساؤنڈ امتحانات میں جنین میں کوئی پیدائشی بے ضابطگی نہیں پائی گئی، طبی ٹیم نے خاندان کو حمل جاری رکھنے کا آپشن تجویز کیا۔ ماں کی حالت کو دیکھتے ہوئے حمل ختم کرنے کا فیصلہ خاندان پر چھوڑ دیا گیا۔ خاندان نے بعد میں حمل جاری رکھنے کا فیصلہ کیا-

اس نے 22 اکتوبر کو ایمس کے ٹراما سینٹر میں نارمل ڈیلیوری سے ایک صحت مند بچی کو جنم دیا جس کا وزن 2.5 کلوگرام تھا ڈیلیوری AIIMS، دہلی کے شعبہ امراض نسواں اور امراض نسواں کی ایک ٹیم کے ذریعہ کی گئی۔

جوہری فیوژن توانائی کے حصول میں انتہائی اہم پیشرفت

Leave a reply