fbpx

کورونا سے تباہ حال بھارت کے لئے پاکستانی فنکار دعاگو

کورونا کی موجودہ صورتحال پرجہاں ایدھی فاؤنڈیشن کی جانب سے بھارت کو خدمات کی پیشکش کی گئی اور حکومتی عہدیداران نے سمیت سمیت پاکستان بھر سے بھارتی عوام کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا جا رہا ہے وہیں پاکستانی فنکاروں نے بھارت کے لئے پیغامات جاری کئے ہیں-

باغی ٹی وی : بھارت میں کورونا کے مریضوں کی تعداد ایک کروڑ 71 لاکھ سے تجاوز کر چکی ہے جبکہ 348,000 بھارت نے کورونا کے ایک دن میں سب سے زیادہ نئے کیسوں کے معاملے میں پوری دنیا کو پیچھے چھوڑ دیا، جب کہ متاثرین کے لیے انتہائی ضروری آکسیجن گیس کی قلت پیدا ہوگئی اور اس ضمن میں بلیک مارکیٹ بھی سرگرم ہوگئی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ شمشان گھاٹوں کی بھی کمی ہو گئی ہے.

بھارت کے مختلف علاقوں میں کورونا وائرس کی وبا کا قہر جاری ہے اور اس میں کمی کے بجائے دن بہ دن اضافہ ہوتا جا رہا ہے۔ بھارت اس وقت دنیا میں کورونا کے پھیلاؤ کا نیا مرکز بنتا جا رہا ہے-

بھارت کی اس صورتحال کو دیکھتے ہوئے گزشتہ روز ایدھی فاؤنڈیشن کے سربراہ فیصل ایدھی نے بھارت کو 50 ایمبولنس اور رضاکار بھجوانے کی پیشکش کی تھی جبکہ آج وزیراعظم عمران خان، وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی اور وزیر اطلاعات فواد چوہدری سمیت پاکستان بھر سے بھارتی عوام کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا جا رہا ہے۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ ہمسایہ ملک کو وینٹی لیٹر، بی آئی پی اے پی، ڈیجیٹل ایکسرے مشین، پی پی ای اور دیگر متعلقہ اشیاء دینے کے لیے تیار ہیں۔

گزشتہ روز سے پاکستان میں ہیش ٹیگ PakistanStandWithIndia# اور PakistanWithIndia# ٹاپ ٹرینڈز میں شامل ہے اور عوام کی جانب سے پاکستان اور بھارت سمیت دنیا بھر سے کورونا کے جلد مکمل خاتمے کے لیے دعائیں کی جا رہی ہیں جن میں پاکستانی فنکار بھی شامل ہیں-

معروف اداکارعلی ظفر نے کہا کہ بھارت کے لئے نیک خواہشات ہیں، اس مشکل وقت میں ہم بھارتیوں کے ساتھ ہیں-

اداکار فیصل قریشی کا کہنا ہے کہ بھارت میں کورونا کی خطرناک صورت حال کا سنا ہے، لیکن اس مشکل وقت میں پاکستان بھارت کے ساتھ کھڑا ہے، ہم سب آپ سب کی صحت یابی کے لئے دعاگو ہیں کیونکہ انسانیت سے بڑا کوئی مذہب نہیں ہے۔

احمد علی بٹ نے کہا کہ ہم سب بھارتیوں کی صحت کے لئے دعاگو ہیں اللہ تعالی ہم سب پر رحم فرمائے اور اس وبائی مرض سے نجات دے۔

شہریار منور نے بھی انسانی ہمدردی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ جیسا کہ سب جانتے ہیں کہ دنیا کو کوویڈ 19 کا سامنا ہے، بھارت میں تو حالات بہت برے ہیں، ہم ان کو بتا دینا چاہتے ہیں کہ اس مشکل وقت میں ہم ان کے ساتھ کھڑے ہیں، بھارتیو! مضبوط رہو، انشاءاللہ یہ برا وقت بھی نکل جائے گا۔

پاکستانی فنکاروں کے اس خیرسگالی کے اس جذبے کو صارفین کی جانب سے خوب سراہا جا رہا ہے-

بھارت کی تباہی دیکھ کرپاکستان کی بھارت کوباضابطہ مدد کی پیشکش:سامان:ادویات تیار:بھارت کےپیغام کاانتظار

اللہ تعالیٰ سب کوکوروناوباسےنجات دے:پاکستان ہویابھارت انسانیت کوتڑپتےہوئےنہیں دیکھ…

کورونا سے تباہ حال بھارت اورمسلمانوں کےدشمن ہندووں کوبچانے کے لیے مسلمان پلازمہ عطیہ کرنے لگے

کنگنا رناوت بھارت میں کورونا کی تشویشناک صورتحال پر پاکستان کی ہمدردی کی معترف

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.