ڈل کمپنی پر بڑا جرمانہ عائد

0
38
Dell

آسٹریلوی عدالت نے ڈسکاؤنٹ پر صارفین کو گمراہ کرنے پر ڈیل یونٹ کو 6.5 ملین ڈالر جرمانہ عائد کردیا ہے جبکہ عالمی میڈیا کے مطابق آسٹریلیا کی وفاقی عدالت نے آج ڈل ٹیکنالوجیز انکارپوریشن (DELL.N) کے مقامی یونٹ کو ایڈ آن کمپیوٹرمانیٹرس کے لیے رعایت کے بارے میں اپنی ویب سائٹ پر گمراہ کن نمائندگی کرنے پر جرمانے میں A$10 ملین ($6.46 ملین) ادا کرنے کا حکم دیا ہے۔

علاوہ ازیں ملک کے مسابقتی ریگولیٹر کی طرف سے لائی گئی قانونی کارروائی میں ڈیل آسٹریلیا کو جون میں وفاقی عدالت نے اپنی ویب سائٹ پر ایڈ آن مانیٹر پر قیمتوں یا چھوٹ کے بارے میں صارفین کو گمراہ کرنے کے لیے قصوروارٹھہرایا تھا۔ جبکہ آسٹریلوی کمپیٹیشن اینڈ کنزیومر کمیشن کی کمشنر لیزا کارور نے کہا کہ یہ نتیجہ کاروباری اداروں کے لیے ایک مضبوط پیغام ہے کہ قیمتوں کے بارے میں غلط بیانی کرنا یا ڈسکاؤنٹ بڑھانا صارفین کے قانون کی سنگین خلاف ورزی ہے اور اس پر خاطر خواہ جرمانے عائد کیے جائیں گے۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
کسی بھی سیاسی جماعت پر پابندی نہیں لگنی چاہیے،چودھری شافع حسین
سیما حیدر نے بھارتی ترنگا لہرا کر بھارت زندہ باد کا نعرہ لگا دیا
گھبرانے کی ضرورت نہیں منزل قریب ہے، راجہ پرویز اشرف
ڈاکوؤں کے متعدد ٹھکانے تباہ، املاک کو آگ لگا دی گئی
76 واں یوم آزادی:14 صحافیوں کو سرکاری اعزازات سے نوازے جانے کاامکان
واضح رہے کہ ڈل آسٹریلیاجس نے اگست 2019 سے 16 دسمبر 2021 کے درمیان حد سے زیادہ رعایت کے ساتھ 3500 سے زیادہ ایڈ آن مانیٹر فروخت کیے۔ ڈل آسٹریلیا کے ترجمان نے کہا کہ متاثرہ صارفین کے ساتھ مناسب رقم کی واپسی اور سود فراہم کرنے کے لیے کام کرے گا اور اس بات کو یقینی بنانے کے لیے ہمار ی قیمتوں کے تعین کے عمل کو بہتر بنانے کے لیے اقدامات کر رہا ہے۔ اس قسم کی غلطی دوبارہ نہیں ہوگی۔

Leave a reply