ایلون مسک کا ایک بار پھر مارک زکربرگ کیساتھ ایم ایم اے فائٹ کا عندیہ

یہ جنگ کی ایک مہذب شکل ہے۔ مردوں کو جنگ پسند ہے
0
53
mark

ٹیسلا، اسپیس ایکس اور ایکس یعنی ٹوئٹر کے مالک ایلون مسک نے ایک بار پھر میٹا کے چیف ایگزیکٹو مارک زکربرگ کے ساتھ مکسڈ مارشل آرٹ (ایم ایم اے) فائٹ کا عندیہ دیا ہے۔

باغی ٹی وی: ایلون مسک نے ایک ایکس پوسٹ میں کہا کہ مارک زکربرگ سے مجوزہ کیج فائٹ ان کے سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر لائیو اسٹریم کی جائے گی ایکس پر لائیو اسٹریم ہونے والی فائٹ سے اکٹھی ہونے والی تمام رقم فلاحی مقاصد کے لیے خرچ کی جائے گی تاہم انہوں نے فائٹ کے حوالے سے مزید تفصیلات نہیں بتائیں-

خواتین میں پوسٹ پارٹم ڈپریشن کےعلاج کیلئے تیار گولی کی منظوری مل گئی

ایک صرف نے پوچھا کہ ایلون، لڑائی کا کیا فائدہ؟ کیا یہ آپ کو ورزش کرنے کی ترغیب دیتا ہے؟جس پر ایلون مسک نے کہا کہ یہ جنگ کی ایک مہذب شکل ہے۔ مردوں کو جنگ پسند ہے۔


اس سے قبل ایک اور میسج میں انہوں نے کہا تھا کہ وہ دن بھر وزن اٹھا کر اس فائٹ کے لیے تیاری کر رہے ہیں 20 جون کو ایلون مسک نے ٹوئٹر پر ایک صارف کی ٹوئٹ پر جواب دیتے ہوئے بظاہر مذاق میں مارک زکربرگ کو فائٹ کا چیلنج کیا تھا جو جسٹو مارشل آرٹ کے ماہر مارک زکربرگ نے بھی 21 جون اس چیلنج کو قبول کرتے ہوئے انسٹاگرام اسٹوری میں لکھا کہ ‘مجھے لوکیشن بھیجیں’۔

ہر بارفرد جرم عائد ہونے کے بعد ڈونلڈ ٹرمپ کی مقبولیت میں مزید اضافہ ہوا،برطانوی …

جس پر ایلون مسک نے اپنے جواب میں لاس ویگاس میں موجود وینیو Vegas Octagon کے بارے میں لکھا، یہ وہ جگہ ہے جہاں ایم ایم اے فائٹس ہوتی ہیں اس کے چند دن بعد ایلون مسک نے بتایا تھا کہ انہوں نے کیج فائٹ کے لیے تربیت شروع کر دی ہے، مگر پھر اس حوالے سے کوئی اپ ڈیٹ سامنے نہیں آئی اب انہوں نے ایک بار پھر فائٹ کے حوالے سے پیغامات پوسٹ کیے ہیں۔

Leave a reply