fbpx

20 ملزمان کی ایمرجنسی مجسٹریٹ نے ضمانت منظور کرلی۔

20 ملزمان کی ایمرجنسی مجسٹریٹ منظور،اطلاعات کے مطابق ایمرجنسی مجسٹریٹ کورٹ نمبر 7 کراچی ایسٹ نے فی کس ملزم کو پانچ ہزار روپے عدالت میں زر ضمانت جمع کرانے کا حکم دیا۔

ملزمان کے خلاف تھانہ جمشید کوارٹرز نے دو مختلف مقدمات ایف آ ی آ رز نمبر 278/2022 اور 279/2022 زیر دفعہ 279 تعزیرات کے تحت درج کرکے 20 ملزمان کو گرومندر سے گرفتار کرکے لاکپ کیا تھا۔

پولیس نے ملزمان کے موبائل فونز بھی قبضے میں لیے اور موٹر سائیکلوں کو زیر دفعہ 550 کے تحت بند کردیا۔

جن ملزمان پر غفلت لاپرواہی سے موٹر سائیکلیں چلانے کا الزام تھا ان کے نام جواد،انضمام،شعیب شوکت، حمزہ،ا عجاز، معاویہ،احمد شاہ سمیت ودیگر شامل ہیں

ملزمان کے کیس کی پیروی لیاقت علی خان گبول ایڈووکیٹ نے کرتے ہوے موقف اختیار کیا
پولیس نے تمام ملزمان کو رشوت نہ دینے پر گرفتار کیا ،پولیس کو کسی شخص یا اشخاص نے شکایت نہیں کی ملزمان غفلت لا پرواہی سے موٹر سائیکلیں چلارہے ہیں۔

 

 

لیاقت گبول ایڈووکیٹ ،کاکہنا تھاتو پولیس نے کوئی بھی اسپیڈ ریکارڈنگ کی ویڈیو عدالت میں پیش نہیں کی ہے
پولیس کے پاس کوئی بھی چشم دید گواہ نہیں ہے اور نہ ہی ملزمان نے کسی پرائیویٹ شخص کو ہٹ کیا پے۔

لیاقت گبول ایڈووکیٹ کا تمام ملزمان کے پاس موٹر سائیکلوں کے اصل کاغذات موجود ہیں لیکن اس کے باوجود پولیس نے موٹر سائیکلوں کو ضبط کیا ہے۔پولیس عید پر پکنک منانے والے بے گناہ شہریوں بلاوجہ تنگ کرتی ہے اور بعد میں جھوٹے مقدمے میں ملوث کردیا جاتا ہے ۔

عدالت نے ملزمان کی ضمانت منظور کرتے ہوے 19میء 2022 تک پولیس کو اپنی تفشیش مکمل کرکے چالان جمع کرانے کا حکم دیتے ہو ے سماعت ملتوی کردی۔

 

 

ادھررنگ محل کالے شیشے والی گاڑی میں اسلحہ لیکر گھومنے والا گرفتار، پولیس کا کہنا تھا کہ رنگ محل پولیس کی کاروائی ملزم گرفتار اسلحہ برآمد ہوا ہے،ملزم گاڑی میں اسلحہ کی نمائش کر رہا تھا ، یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ ملزم عاطف کے قبضہ سے ناجائز اسلحہ پسٹل اور گولیاں برآمد مقدمہ درج ،ملزم حوالات میں گاڑی سے بلیک پیپر اتار کر بند کر دیا گیا