یورپی یونین کا پاکستان کو 100 ملین یورو گرانٹ کی سپورٹ کا اعلان

یورپی یونین ہر سال ترقی اور تعاون کے لیے تقریباً 90 ملین یورو کی گرانٹ فراہم کرتی ہے
0
138

اسلام آباد: یورپی یونین نے پاکستان کو 100 ملین یورو گرانٹ کی سپورٹ کا اعلان کیا ہے ،یورپی یونین کے نئے سپورٹ پیکج کا مقصد سیلاب کے بعد پاکستان کی لچک کو مضبوط کرنا ہے-

باغی ٹی وی : پاکستان میں یورپی یونین کی سفیر رینا کیونکا اور وزارت اقتصادی امور کے سیکرٹری ڈاکٹر کاظم نیاز نے ای یو کے پانچ نئے گرانٹ معاہدوں پر دستخط کیےیہ معاہدے 2022 کے بعد کے سیلاب کی لچکدار بحالی اور تعمیر نو کے فریم ورک کے لیے ٹیم یورپ کے ردعمل کے تحت تقریباً 100 ملین یورو (30 بلین روپے سے زیادہ کے برابر) کی خاطر خواہ عزم کی نشاندہی کرتے ہیں۔

یورپی یونین کے نئے سپورٹ پیکج کا مقصد سیلاب کے بعد پاکستان کی لچک کو مضبوط کرنا ہے، جس سے 2022 کے سیلاب کے لیے ٹیم یورپ کا مجموعی ردعمل 930 ملین یورو سے زیادہ ہو جائے گا،خاص توجہ کے شعبوں میں خیبر پختونخوا میں دیہی معیشت کو بحال کرنا اور سیلاب سے متاثرہ بلوچستان میں مویشیوں کی مالیت کی زنجیر کو بحال کرنا شامل ہے۔

عدالت نے عمران خان اور بشریٰ بی بی کے وکلا کا جرح کا حق …

سیکرٹری ڈاکٹر کاظم نیاز نے یورپی یونین کی حمایت پر شکریہ ادا کیا اور مزید زور دیا کہ سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں ایسی ضرورتیں ہیں جن کے لیے ترقیاتی شراکت داروں کی مدد کی ضرورت ہے۔

یورپی یونین کی سفیر، ڈاکٹر رینا کیونکا نے کہا کہ پاکستان اقتصادی بحران اور سیلاب سے بحالی کے اپنے مشکل مرحلے پر قابو پانے میں تنہا نہیں ہے۔ ای یو اور ٹیم یورپ کے پارٹنرز کے پی اور بلوچستان میں سب سے زیادہ متاثرہ کمیونٹیز کی زندگیوں کو بہتر، پائیدار طور پر بہتر بنانے کے لیے پرعزم ہیں پاکستان کے ساتھ یورپی یونین کی وابستگی ایک مستحکم، جمہوری اور تکثیری ملک کے وژن پر محیط ہے جو انسانی حقوق کا احترام کرتا ہے اور اپنی اقتصادی صلاحیت کو زیادہ سے زیادہ بڑھاتا ہے۔

پی ٹی آئی میں شامل کیوں نہیں ہوا ،بتایا تو عمران خان کی مشکلات …

یورپی یونین ہر سال ترقی اور تعاون کے لیے تقریباً 90 ملین یورو کی گرانٹ فراہم کرتی ہے، جو غربت سے نمٹنے، تعلیم کو بڑھانے، گڈ گورننس، انسانی حقوق، قانون کی حکمرانی اور پائیدار قدرتی وسائل کے انتظام کو یقینی بنانے کیلیے پاکستان کے اقدامات کی حمایت کرتی ہے۔

پی ٹی آئی کے سارے آزاد امیدوار میرے ساتھ ہیں، پرویز خٹک

Leave a reply