fbpx

یورپ میں گزشتہ رات گھڑیاں ایک گھنٹہ پیچھے کر دی گئیں

یورپ میں موسم گرما اور موسم سرما کا وقت ہفتہ 30 اکتوبر کی رات اور 31 اکتوبر اتوار کی صبح 2021 اور 2022 کا ٹائم تبدیل ہو گیا گھڑیاں ایک گھنٹہ پیچھے کر دی گئیں-

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق یورپ بھر میں سال میں دو بار وقت بدلا جاتا ہے۔ CET (یا موسم سرما کے وقت) سے موسم گرما کے وقت میں تبدیلی مارچ کے آخری اتوار کو ہوتی ہے اور موسم گرما کے وقت سے CET (یا موسم سرما کے وقت) میں اکتوبر کے آخری اتوار کو ہوتی ہے۔

مریم نواز اور بھارتی لابی کے درمیان محبت کی مشترکہ داستان:ورلڈ کپ 2019 کی خفیہ محبت کا پھراظہار

یورپ میں موسم گرما اور سردیوں کے وقت کے بارے میں وقت نہ تبدیل کرنے پر بات چیت کے باوجود 2021 اور 2022 میں ایک بار پھر وقت کی تبدیلیاں ہوں گئیں- موسم خزاں 2021 اور بہار 2022 میں وقت کی تاریخیں یہ ہیں۔

اتوار 31 اکتوبر 2021 موسم گرما کے وقت سے CET / موسم سرما کے وقت میں تبدیلی۔ گھڑیاں کو ہفتہ کی رات اور اتوار کی صبح 3 بجے سے 2 بجے ایک گھنٹہ واپس کیا جاتا ہے اور رات ایک گھنٹہ زیادہ ہوتی ہے۔

خدارا اپنے قومی ہیروز کو بلا وجہ تنقید کا نشانہ نہ بنایا کریں:بابراعظم کے والد…

اتوار 27 مارچ 2022 CET / موسم سرما کے وقت سے موسم گرما کے وقت میں تبدیلی ہوگی گھڑیوں کو ہفتہ کی رات اور اتوار کی صبح دوران 2:00 بجے سے 3:00 بجے تک آگے رکھا جاتا ہے تو رات ایک گھنٹہ کم ہوگی۔

موسم گرما پورے وسطی یورپ میں مارچ کے آخری اتوار کو وسطی یورپی وقت کے مطابق 2:00 بجے موسم گرما شروع ہوتا ہےسردیوں کا وقت موسم سرما کے وقت میں تبدیلی ہمیشہ اکتوبر کے آخری اتوار کو صبح 3:00 بجے ہوتی ہے۔

ٹی 20 ورلڈکپ: آسٹریلیا کا انگلینڈ کو جیت کے لیے 126 رنز کا ہدف دے کرجیت آسان بنا…

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!