جنگی قیدیوں کا تبادلہ:یوکرین نے ایک امریکی سمیت 64 فوجی رہا کروالیئے

0
32

کیف:جنگی قیدیوں کا تبادلہ:یوکرین نے ایک امریکی سمیت 64 فوجی رہا کروالیئے،رہا ہونے والے ان 64 جنگی قیدیوں میں رہائی پانے والے امریکی شہری کا نام سویدی موریکیزی ہے، جو مبینہ طور پر امریکہ منتقل ہونے سے پہلے روانڈا میں پیدا ہوا تھا۔

جنگی قیدیوں کے تبادلے سے متعلق یوکرین نے کہا کہ اس نے روسی افواج کے ساتھ اپنے تازہ ترین قیدیوں کے تبادلے میں ایک امریکی شہری کے ساتھ ساتھ فوج کے 64 یوکرینی ارکان کی رہائی کو محفوظ کر لیا ہے۔

یوکرین کے صدر کے چیف آف سٹاف اینڈری یرماک نے سوشل میڈیا پر کہا، "یوکرین کی مسلح افواج کے چونسٹھ فوجی جنہوں نے ڈونیٹسک اور لوہانسک میں لڑے – ادھروائٹ ہاؤس نے امریکی شہری کی رہائی کی تصدیق کی ہے۔

ایران اور روس کے درمیان خلائی تعاون کے معاہدوں پر دستخط

امریکی قومی سلامتی کونسل کے ترجمان جان کربی نے صحافیوں کو بتایا، "ہم یقیناً اس خبر کا خیرمقدم کرتے ہیں۔ لیکن رازداری کی وجوہات کی بناء پر، میں اس شخص کے بارے میں مزید تفصیل میں نہیں جا سکتا،”

لبنان میں آئرش فوجی ہلاک

روس کی سرکاری خبر رساں ایجنسی نے اطلاع دی ہے کہ موریکیزی کو جون میں یوکرین کے مشرقی ڈونیٹسک علاقے سے گرفتار کیا گیا تھا اور ان پر روس مخالف مظاہروں میں شرکت اور "نسلی منافرت” کو ہوا دینے کا الزام عائد کیا گیا تھا۔ اپنے وکیل کا حوالہ دیتے ہوئے، روسی افواج نے فروری میں یوکرین پر حملہ کرنے کے فوراً بعد کھیرسن شہر پر قبضہ کر لیا تھا، لیکن یوکرین کے فوجیوں نے اس موسم خزاں میں اسے دوبارہ حاصل کر لیا۔ اس کے بعد سے یہ اکثر روسی گولہ باری کا نشانہ بنتا رہا ہے۔

مزید ملکوں کو ویٹو پاور دینے سے عالمی سطح پر خلیج بڑھے گی:بلاول بھٹو

یوکرائنی حکام کا کہنا ہے کہ خرسن کے دوبارہ قبضے کے بعد سے لڑائی کا مرکز ڈونیٹسک کا علاقہ رہا ہے جہاں روسی افواج کئی مہینوں سے باخموت پر قبضہ کرنے کی کوشش کر رہی ہیں۔

Leave a reply