fbpx

نجی ہاؤسنگ سوسائٹی کا عوام سے فراڈ

میاں چنوں مشرقی بائی باس پر واقع ہاؤسنگ سوسائٹی جنگل کا منظر پیش کرنے لگی۔کئی کئی فٹ لمبی جھاڑیاں اور سیوریج سسٹم بھی نا ہونے کے برابر ھے.سوسائٹی میں آوارہ کتوں کی بھی بھرمارہے۔ جس کی وجہ سے سوسائٹی کے بچے ان آوارہ کتوں کے کاٹنے کا نشانہ بھی بن چکے ہیں۔

گلشن رحیم ٹاون جو کہ ایک جنگل کا منظر پیش کررہا ہے۔وہاں رہنے والے لوگوں نے گلشن رحیم ٹاون کے مالک شیخ عتیق اور اس کے بیٹا شیخ عمیر عتیق کے پاس کئی بار درخوست لے کر گئے ہیں۔ ہمارے مسل کو حل کیا جائے ٹاون میں صفائی ستھرائی اور سیوریج کے نظام کو بہتر کیا جاۓ۔مگر ان کی باتوں پر عمل نہیں کیا جاتا۔ بلکہ ان کو دھمکیاں دے کر آفس سے نکال دیتا ہے۔

جب باغی ٹیم کی ٹاون کے لوگوں سے بات ہوئی تو ان کا یہ کہنا تھا کہ جب ہم نے پلاٹ خریدے تو ٹاون مالک شیخ عتیق نے ہم سے بیس ہزار روپے ٹاون کی ضفائی ستھرائی اور سکیورٹی کے لیے الگ سے لیے تھے اور ابھی تک لے رہا ہے مگر ٹاون میں صفائی ستھرائی کا کوئی انتظام ہی نہیں ہے اور بوقت فروخت یہ وعدہ کرتا ہے کہ سیورج کا باقاعدہ نظام چلا کر دوں گا مگر بعد میں اس بات سے انکار کردیتا ہے. اس کے علاوہ ہمارے لیے سکیورٹی کا بھی بہت بڑا مسئلہ ہے کیونکہ ٹاؤن کی چار دیواری نہی کی گئی جس کا بوقت فروخت وعدہ کیا گیا ٹاون شہر کے مشرقی بائی پاس پر واقع ہے۔ تو ہمیں چوروں لٹیروں سے خطرہ رہتا تھا۔اور ان کا کہنا تھا کے کہ ہماری متعلقہ محکموں سے اپیل کرتے ہیں کہ ہمارے مسائل کو جلد از جلد حل کرائیں

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!