ورلڈ ہیڈر ایڈ

دلجیت دوسنجھ کے بعد ، "FWICE” نے اب الکا یاگنک، ادت نارائن، کمار سانو سے پاک نیشنل کے زیر اہتمام امریکی شو منسوخ کرنے کو کہہ دیا

الکا یاگینک، ادیت نارائن، کمار سانو کو US میں ہونے والے ایک شو میں پرفارم کرنا تھا۔

"فیڈریشن آف ویسٹرن انڈیا سائن ایمپلائز” نے گلوکاروں الکا یاگنک ، کمار سانو اور ادیت نارائن کو خط لکھ کر ان سے گزارش کی ہے کہ وہ امریکہ کے ڈلاس میں شیڈول شو میں اپنی شرکت منسوخ کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے یہ کہتے ہوئے کہ اس کا اہتمام ایک پاکستانی شہری نے کیا ہے۔

ایف ڈبلیو آئی ایس جو 32 سے زائد وابستہ افراد کی مادری تنظیم ہے، نے گلوکاروں کو خبردار کیا ہے کہ وہ 17 نومبر کو ہونے والا شیڈول ’’ تھروبیک 90 ‘‘ نامی شو منسوخ کریں۔ خط جس میں کہا گیا ہے کہ تنظیم جموں وکشمیر میں حالیہ دفعہ 370 کو منسوخ کرنے کے بعد "ہمارے ملک کے وقار کو بہت اہم قرار دے رہی ہے۔”

"ہمارے ہمسایہ ممالک کے ساتھ پائی جانے والی کشیدگی کی طرف ، اس سے زیادہ ، لہذا آرٹیکل 370 کو منسوخ کرنے کے بعد ، ایف ڈبلیو ای ایس جو ہمارے ملک کی وقار کو انتہائی اہمیت کا حامل ہے ، نے بار بار فلمی برادری کے ممبروں کو پاکستانی شہری کے ساتھ تعلقات سے پرہیز کرنے کے لئے آگاہ کیا ہے۔ پاکستان میں یا دنیا کے کسی بھی حصے میں ثقافتی یا پیشہ ورانہ سرگرمیوں کا کوئی بھی پلیٹ فارم۔

“ابھی حال ہی میں "FWICE” کو معلوم ہوا کہ معروف گلوکار مسٹر دلجیت دوسنجھ کو 21 ستمبر کو امریکہ کے ایک پروگرام میں مسٹر ریحان صدیقی کے پاکستانی شہری کی دعوت پر پرفارم کرنا تھا۔ ایف ڈبلیوائس نے گلوکارہ کو تقریب میں شرکت کو منسوخ کرنے کے لئے فوری طور پر کارروائی کی۔

خط ان کے جاری ہونے کے بعد ، دوسوانج نے ٹویٹ کیا ، تاہم ، ایف ڈبلیو ای سی کے خط کے بدلے میں نے فی الحال اپنا ہیوسٹن شو ملتوی کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ میں اپنے ملک سے پیار کرتا ہوں اور ہمیشہ نیشن انڈیا ہمیشہ کے لئے زیادہ سے زیادہ مفاد کے لئے کھڑا رہوں گا۔

یہاں یہ بتانے کی ضرورت نہیں ہے کہ آپ سب ہندوستان کے مشہور گلوکار ہیں اور آپ نے اس ملک کے بہت سارے لوگوں کو حاصل کیا ہے۔ اندازہ لگائیں کہ آپ اپنے شہریوں کے ساتھ بھی انہی جذبات کا ازالہ کریں گے اور مستقبل میں کسی قسم کے منفی حالات سے پیدا ہونے والے عدم استحکام اور ناگواریوں کی کوئی بنیاد نہیں کھینچیں گے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.