جی ٹی روڈ پشاور پر ٹرک سے 132 کلوگرام منشیات برآمد کی گئی۔

0
39

جی ٹی روڈ پشاور پر ٹرک سے 132 کلوگرام منشیات برآمد کی گئی۔

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پشاور ایئر پورٹ پر ایک جرم کی واردات سامنے آئی ہے۔ یہ جرم اس طرح ثابت ہوا جب انسداد منشیات حکام نے پشاور ایئرپورٹ پر مسافر کے پیٹ سے آئس نشے کے تقریباً 98 کیپسول اور جی ٹی روڈ میں ٹرک کے اندر چھپائی گئی 132 کلوگرام منشیات برآمد کرلی۔

مزید تفصیلات سے آگاہ کیا جاتا ہے کہ اس واقعے کے حوالے سے اے این ایف انٹیلیجنس اور اے این ایف پشاور کی مشترکہ کارروائی کی۔اسی کاروائی کے دوران ہی دوران جی ٹی روڈ پشاور پر 132 کلو منشیات ایک ٹرک سے برآمد کی گئی۔یہ جو منشیات برآمد کی گئی اس میں 88 کلو 800 گرام چرس اور 43 کلو 200 گرام افیون شامل ہے۔ انہوں نے بتایا کہ منشیات ٹرک کے اوپر والے حصےمیں چھپائی گئی تھی۔

مزید برآں یہ کہ اس واقعے کے مطلق جب پولیس کو پتا چلا تو انہوں نے فوری طور پر تفتیش شروع کر دی تھی۔ مزید تفتیش کرنے پر پولیس کو 2 افراد پر شک ہوا اور وہ ہی ملزمان نکلے۔ایک کا نام نادر خان اور دوسرے کا محمد نواز تھا۔ پولیس ان دونوں کو گرفتار کرنے میں کامیاب ہو گئی۔

جبکہ ایک دوسرا جرم جو کہ پشاور ائیرپورٹ پر سر زد ہوا۔ اس میں مسافر کے پیٹ سے 98 آئس بھرے کیپسول برآمد کیے گئے تھے۔تفتیش سے پتا چلا کہ اس ملزم کا نام جنت گل تھا۔اور یہ بحرین کیلئے جا رہا تھا۔ کہ ایئر پورٹ پر ہی اس کا راز فاش ہو گیا۔اور اس کی اصلیت سب کو پتا چل گئی۔

Leave a reply