گوادر:محکمہ تعلیم اوریونیسیف کی طرف سے گریجوایشن تقریب

0
27

گوادر:گوادر:محکمہ تعلیم اوریونیسیف کی طرف سے گریجوایشن تقریب ،جس میں ڈپٹی کمشنر کپٹن ریٹائرڈ جمیل احمد نے محکمہ تعلیم اورایجوکینش سپورٹ پروگرام یونیسف کی طرف سے منعقدہ پروگرام بابت گریجویشن تقریب میں بطور مہمان خصوصی شرکت کی۔ تقریب میں ڈسٹرکٹ ایجوکیشن آفیسر عزیز الرّحمٰن ، ڈی او ای میل زاہد حسین ، ڈی او ای فیمیل بلقیس سلیمان، ای ایس پی یونیسف کی جانب سے ڈسٹرکٹ پروگرام منیجر عادل نودیزئی ڈسٹرکٹ پروگرم منیجر پیرجان دشتی سوشل آرگنائزر عبدالراؤف ، ہیڈ ماسٹر میں دلمراد، وحید ، این سی ایچ ڈی کیجانب سے فیلڈ آفیسر مولابخش، آر ٹی ایس ایم کی جانب سے سعید لعل نے شرکت کی ۔

تقریب میں ڈپٹی کمشنر کپٹن ریٹائرڈ جمیل احمد نِے ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ، ای ایس پی یونیسف کے کام کو سراہا اور کہا کہ یونیسف پورے بلوچستان کے اندر ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ کے ساتھ ملکر معیارِ تعلیم، تعلیم کی بہتری اور خاص کر گرلز ایجوکیشن پر اپنا کردار ادا کر رہا ہے۔ اور یو نیسف کو خراتحسن پیش کیا ڈپٹی کمشنر نے ڈسٹرکٹ پروگرام منیجر عادل نودیزئی اور اس کی ٹیم کو خرج تحسین پیش کی اور کہا کہ اُن کی تعلیم سے وابستہ انتھک محنت اور کوشش قابل تعریف ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ ای ایس پی یونیسف ڈسٹرکٹ گوادر کے ڈسٹرکٹ پروگرام منیجر عادل نودیزئی اور اسکے ٹیم کو انفرادی تعریفی سرٹیفکیٹ (appreciation letter ) فرائم کیا جائے گا۔ یونیسف نے ڈسٹرکٹ گوادر کے دُور دراز دیہی علاقوں میں اے ایل پی سینٹر قائم کئے اور اُن بچوں اور بچیوں کو آگے بڑھنے کا موقع دیا جو گھروں میں محدود تھے۔

ڈپٹی کمشنر (کپٹن ریٹائرڈ جمیل احمد نے مزید کہا کہ جون کے مہینے میں ای ایس پی یونیسف نے 25 (ہائی، مڈل، پرائمری اسکولز) میں ایس ڈی پی کام کے لئے چیک فرائم کئے۔ڈپٹی کمشنر نے مزید یہ کہا کہ یونیسف نے معیار تعلیم لئے جتنے کام کئے وہ کسی سے چُھپی نہیں ہے۔ گراؤنڈ لیول، آفس لیول میں یہ کام سب کے سامنے ہیں۔ آج کے اس گریجویشن تقریب میں صرف تین سال میں اے ایل پی سینٹر کے طلبہ و طالبات نے جو کارکرگی پیش کی آج وہ ہمارے سامنے ہیں اور وہ داد دینے کے قابل ہیں۔ آج میں فخر محسوس کر رہا ہوں ڈسٹرکٹ گوادر کے دیہی علاقوں میں اے ایل پی سینٹر کے طلبہ و طالبات تعلیم کے زیور سے آراہستہ ہیں۔

اس کے علاوہ انہوں نے کہا کہ میں پہلے گوادر میں بطور اسسٹنٹ کمشنر رہا ہوں اُس وقت سے یونیسف اور ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ کے ساتھ منسلک رہا ہوں۔ اس کے بعد میں تحصیل پسنی میں بطور اسسٹنٹ کمشنر رہا ہوں جہاں پر زاہد حسین صاحب کے ساتھ تعلیم کی بہتری اور معیار تعلیم سے منسلک رہا ہوں۔

Leave a reply