fbpx

حکومت نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کی تجویز مسترد کر دی

حکومت نے آئل اینڈ گیس ریگولیٹری اتھارٹی(اوگرا) کی تجویز کے برعکس پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ نہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

باغی ٹی وی : ذرائع کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے وزارت خزانہ کو پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتیں برقرار رکھنے کی ہدایت کی ہے مشیر خزانہ شوکت ترین نے گزشتہ روز کہا تھا کہ عالمی مارکیٹ میں قیمتیں بڑھیں گی تو پاکستان میں بھی پیٹرول کی قیمت میں اضافہ ہوگا۔

شوکت ترین نے کہا تھا کہ پیٹرولیم لیوی کچھ نہ کچھ بڑھانی پڑے گی اور لیوی پر انحصار ہو گا کہ پیٹرول کی قیمت کہاں تک جاتی ہے۔ خیال رہے کہ حکومت نے گزشتہ پیٹرول کی قیمت دوبار بڑھائی تھی۔

دن میں3 وقت گیس کی فراہمی، پیٹرولیم ڈویژن کی وضاحت آگئی

واضح رہے کہ پیٹرولیم ڈویژن نے گھریلو صارفین کو دن میں 3 وقت گیس کی فراہمی سے متعلق وضاحت جاری کردی ہے پیٹرولیم ڈویژن کے مطابق دن میں صرف 3 وقت گھریلوصارفین کوگیس فراہمی کا کوئی فیصلہ نہیں ہوا۔پیٹرولیم ڈویژن کا کہنا ہے کہ سوئی ناردرن کو گیس کی فراہمی سے متعلق احکامات دیے ہیں، کھانےکے اوقات میں گھریلوصارفین کوگیس فراہمی یقینی بنانےکی ہدایت دی ہے۔

عالمی مارکیٹ میں پٹرول کی قمتیں 82.1 ڈالرز فی بیرل تک پہنچ گئیں‌:میڈیا خاص ہدف کے…

اس وقت ہماری ترجیح کم آمدنی والوں کے مسائل حل کرنا ہے شوکت ترین

خیال رہے کہ وزارت پیٹرولیم اور سوئی ناردرن گیس کمپنی نے گیس فراہمی کےحوالے سے حکمت عملی تیار کر لی ہے۔ذرائع کا بتانا ہے کہ وزارت پیٹرولیم اور گیس کمپنیوں نے نیا گیس شیڈول تشکیل دیدیا ہے جس کے تحت 24 گھنٹوں میں سے صرف چند گھنٹے گیس مل سکے گی۔

ذرائع سوئی ناردرن کمپنی کا بتانا ہے کہ گھریلو صارفین کو صبح ساڑھے پانچ بجے سے 8:30 تک گیس ملے گی جبکہ دن میں 11:30 سے دوپہر 2:00 بجے تک اور شام میں 4 سے رات 10 بجے تک گیس ملے گی۔ذرائع کے مطابق گھریلو صارفین کو گیس کی فراہمی کے شیڈول کا نفاذ دسمبر سے فروری تک ہو گا۔

عالمی مارکیٹ میں پٹرول کی قمتیں 82.1 ڈالرز فی بیرل تک پہنچ گئیں‌:میڈیا خاص ہدف کے…

گیس لوڈ شیڈنگ:شیڈول آگیا،شہروں کی باسیوں نے گاوں واپس جانے کا فیصلہ کرلیا