بلدیاتی انتخابات کے بجائےعام انتخابات دیکھ رہا ہوں :شہبازشریف نہیں نوازشریف میرا لیڈرہے:خواجہ آصف

0
38

لاہور:بلدیاتی انتخابات کے بجائے عام انتخابات دیکھ رہا ہوں :اطلاعات کے مطابق ن لیگ کے مرکزی رہنماخواجہ آصف کا کہنا ہے کہ وہ ملک میں بلدیاتی انتخابات نہیں بلکہ عام انتخابات دیکھ رہےہیں اور ساتھ ہی انہوں نے وزارت عظمیٰ کے دیگرامیدواروں کی خواہشات پرپانی پھیرتے ہوئے کہا کہ ہمارا قائد صرف نواز شریف ہے اور ہم سب اس کے ورکر ہیں۔

خواجہ آصف نے شہبازشریف ، شاہد خاقان عباسی سمیت دیگر وزارت عظمیٰ کے امیدواروں کی خواہشات پر پانی پھیرتے ہوئے کہا کہ نوازشریف کے علاوہ کوئی قبول نہیں

سیالکوٹ میں ورکرز کنونشن سے خطاب میں ن لیگی رہنما کا کہنا تھا لگتا ہے کہ بلدیاتی انتخابات کے بجائے عام انتخابات ہو جائیں گے، قائدکانعرہ ہے کہ ووٹ کوعزت دو اور اس پر عمل ہو گا۔خواجہ آصف نے کہا کہ جلد بیساکھیوں والی حکومت سے چھٹکارا مل جائےگا، 15، 20 روز میں صورت حال واضح ہو جائےگی۔

انہوں نے کہا کہ ساڑھے تین سال کی حکومتی کارکردگی عوام ہی بیان کر سکتے ہیں اور اجتماعی سوچ کبھی بھی غلط نہیں ہوتی۔لیگی رہنما نے کہا کہ ایک شخص ایسا آیاہے جو دن رات جھوٹ بولتا ہے،کل اگر پرویز الہی ڈاکو تھا تو آج وہ دوست ہے۔

سابق وفاقی وزیر نے وزیر اعظم پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ ایک شخص کہتا ہے کہ نواز شریف باہر رہتا ہے اور اس کی دولت باہر ہے، اس کی تو اولاد مستقل باہر ہے، اپنے گریبان میں نہیں جھانکتا۔ اس کی انا قوم سے بڑی ہے، پاکستان کے عوام اس کی قیمت ادا کر رہے ہیں۔

خواجہ آصف نے کہا کہ وہ شخص کہتا تھا کہ بجلی مہنگی ہو تو حکمران چور ہوتا ہے، اس کی کابینہ کے لوگ اس پر عتراض کر رہے ہیں، کون سی عدالت میں شریف فیملی یا کسی ن لیگی قیادت پر الزامات ثابت کیے۔

ان کا کہنا تھا کہ ماضی میں بھی ن لیگ کی سیاست کو ختم کرنے کی کوشش کی گئی تھی لیکن ہم آج بھی ملک کی بڑی جماعت ہیں۔

Leave a reply