fbpx

سمندری طوفان "اڈا” (IDA ) آج امریکی گلف کوسٹ سے ٹکرائے گا

سمندری طوفان "اڈا” (IDA ) آج امریکی گلف کوسٹ سے ٹکرائے گا۔

باغی ٹی وی: "روئٹرز” کے مطابق سمندری طوفان اڈا نے ہفتہ کو گرم خلیج میکسیکو کے پانیوں میں شدت اختیار کی ، جس سے دسیوں ہزار افراد ساحلی علاقوں سے نقل مکانی کرنے پر مجبور ہوئے ، جبکہ صدر جو بائیڈن نے طوفان کے گزرنے کے بعد ریاستوں کو جلد صحت یاب ہونے میں مدد دینے کا وعدہ کیا۔

پیشن گوئی کرنے والوں کا کہنا ہے کہ اڈا اتوار کی رات کو امریکا کے مقام پر پہنچ سکتا ہے جو کہ پانچ قدمی سیفیر سمپسن اسکیل پر "انتہائی خطرناک” زمرہ 4 کا طوفان ہے ، جس سے 140 میل فی گھنٹہ (225 کلومیٹر فی گھنٹہ) کی رفتار سے ہوائیں چل رہی ہیں ، شدید بارشیں اور سمندری طوفان۔ لوزیانا کے ساحل کا بیشتر حصہ کئی فٹ پانی کے نیچے ڈوب گیا۔

قومی سمندری طوفان کے مرکز نے بتایا کہ ہفتہ کی شام اڈا مسیسیپی دریا کے تقریبا 200 میل (320 کلومیٹر) جنوب مشرق میں تھا ، 105 میل فی گھنٹہ (169 کلومیٹر فی گھنٹہ) کی تیز ہواؤں کو پیک کر رہا تھا اور لوزیانا کے ساحل کا مقصد تھا۔

رونالڈو کی پریمیئر لیگ کے کلب مانچسٹر یونائیٹڈ میں واپسی، تنخواہ کتنی ہو گی؟

رپورٹس کے مطابق حکام نے طوفان کو انتہائی خطرناک بھی قرار دے دیا ہے، طوفان سے لوزیانا اور مسیسپی کے ساحلی علاقے شدید متاثر ہونے کا خدشہ ہے۔

غیرملکی میڈیا کے مطابق حکام نے علاقے میں رہائش پذیر افراد کو علاقہ چھوڑنے کا بھی کہہ دیا ہے گزشتہ روز ان علاقوں میں معمول سے زیادہ ٹریفک دیکھا گیا، کئی علاقوں میں پیٹرول پمپس پر پیٹرول بھی ختم ہوگیا جبکہ جن پمپس پر فیول دستیاب ہے وہاں گاڑیوں کی لمبی قطاریں لگی ہوئی ہیں۔

تیل اور ٹرانسپورٹیشن کمپنیوں کو موسمی مشورے فراہم کرنے والے ڈی ٹی این کے چیف موسمیاتی ماہر جم فوسٹر نے کہا ، "ہم دھماکا خیز ترقی کے بارے میں فکرمند ہیں۔”

این ایچ سی نے کہا اڈا کے طوفان کی لہر سے سیلاب – طوفان کی ہواؤں سے چلنے والا اونچا پانی – دریائے مسیسیپی کے ارد گرد 10 سے 15 فٹ (3 اور 4.5 میٹر) تک پہنچ سکتا