عمران ہاشمی نے ’’ بلڈ آف برد‘‘ کے بارے میں ڈی جی آئی ایس پی آر کے تبصروں کا جواب دیا

0
21

شاہ رخ خان کا تازہ ترین نیٹ فلکس پیش کردہ بالی ووڈ اداکار عمران ہاشمی اب کچھ عرصے سے اس شہر کا چرچا ہے۔

اس سے قبل بہت سارے لوگوں نے شو کے حوالے سے اپنے تحفظات اور یہ پاکستان کو منفی روشنی میں کس طرح پیش کیا – اس کے بارے میں اپنے تحفظات بانٹنے کے لئے سوشل میڈیا پر جانے لگے۔

خان پر تنقید کرنے کا ایک نمایاں نام ڈی جی آئی ایس پی آر آصف غفور تھا جنہوں نے کنگ خان سے کہا کہ وہ اپنے قد کا استعمال امن کے فروغ اور بھارتی مقبوضہ کشمیر میں مظالم کے خلاف بولنے کے لئے استعمال کریں۔

ٹویٹر پر بات کرتے ہوئے غفور نے لکھا ، “بالی ووڈ سنڈروم میں رہے. حقیقت کے لئے دیکھیں را کے جاسوس کلبھوشن جدیف ، ونگ کمانڈر ابھی نندن کو دیکھیں.

اب انڈیا ٹوڈے کو انٹرویو دیتے ہوئے، اداکار عمران ہاشمی نے ، ڈی جی آئی ایس پی آر کے تبصروں کا جواب دیا۔

اداکار نے کہا ، "اس طرح ، آپ کوئی بھی فلم بنانے کو ختم نہیں کرتے ہیں کیونکہ جب بھی آپ کے پاس ایسا مواد ہوتا ہے جس میں ان دونوں ممالک [ہندوستان اور پاکستان] سے متعلق کسی بھی طرح سے دور سے کوئی چیز مل جاتی ہے تو ، جذبات بلند ہوتے ہیں۔”

“اور آپ کو اس کا خمیازہ بھگتنا پڑے گا۔ اور سوشل میڈیا اس سے بھرا پڑا ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ ایک ٹویٹ (ڈی جی آئی ایس پی آر غفور کی) وجہ سے دوسرے لوگوں میں نفرت پھیل گئی۔ ”

انہوں نے مزید وضاحت کرتے ہوئے کہا ، "لیکن چیزوں کو آرام سے رکھنے کے لئے ، یہاں کوئی پروپیگنڈا نہیں کیا جارہا ہے۔ یہ ایک ایسی کتاب پر مبنی ہے جسے 2014 میں ایک (پھر) 20 سالہ بچے نے لکھا تھا۔ اس وقت کی سیاسی فضا بہت مختلف تھی۔ اس کا کوئی ایجنڈا نہیں ہے۔ ہمارا شو کتاب پر مبنی ہے اور وہی ہے۔

Leave a reply