ورلڈ ہیڈر ایڈ

عمران خان نے اپنے انٹرویو میں کہیں ڈیانا بارے اہم باتیں

عمران خان نے اپنے انٹرویو میں کہیں ڈیانا بارے اہم باتیں
وزیراعظم عمران خان نے امریکی ٹی وی کو انٹرویو دیتےہوئے کہا ہےکہ شہزادے ولیم کو ملاقات میں بتایا کہ شہزادی ڈیانا کو پاکستان میں کتنا پیار ملا تھا،ڈیانا کی ہلاکت کی خبر پاکستان کے دیہی علاقوں میں بھی صدمے کا سبب بنی،ولیم اور ہیری سے اس وقت ملا تھا جب وہ والدہ کے ساتھ سابقہ ساس کے گھر آئے تھے.23سال قبل پارٹی بنائی تھی اور سیاسی تحریک شروع کی .انہوں نےکہا کہ مجھے لگا کہ لوگ مجھے ووٹ دیں گے لیکن مجھے وزیراعظم بننے کیلئے بہت محنت کرنا پڑی.مجھے اپنی جدوجہد میں2 مافیا کا سامنا کرنا پڑا.دونوں بڑی سیاسی پارٹیوں کے رہنما مافیا ہے جو اس وقت جیل میں ہیں.دونوں بڑی سیاسی پارٹیوں کے رہنما مافیا ہیں جو اس وقت جیل میں ہیں.
کراچی میں وزیراعظم کی کیا ہوں گی مصروفیات فردوس عاشق نے بتایا
ڈیانا خان کی سابقہ اہلیہ ، جیمیما گولڈسمتھ کے اہل خانہ سے قریب تھیں۔ ڈیانا اپنے نوجوان بیٹوں کو اکثر جنوب مغربی لندن ، پتوں والے رچمنڈ پارک میں واقع گولڈسمتھ فیملی کے گھر باغ میں کھیلنے کے لئے لے جاتی تھیں۔ جمائما کی والدہ ، انابیل گولڈسمتھ ، ڈیانا کے لئے ماں کی مانند تھیں.
آنجہانی شہزادی اپنی وفات سے پچھلے سالوں میں متعدد مواقع پر پاکستان کا دورہ کرتی تھی۔ یہاں تک کہ 1996 میں اسپتال کے ایک منصوبے کے لئے فنڈ جمع کرنے میں اپنے دوستوں کے ساتھ مل کر کام کیا۔
اس کے بعد کی دہائیوں میں ، یہ منصوبہ شوکت خانم میموریل کینسر ہسپتال اور ریسرچ سنٹر بن گیا ہے – جو جمعرات کو پاکستان کے شاہی دورے پر ایک اور اسٹاپ بن گیا۔

وزیر اعظم عمران خان ایک روزہ دورے پر کراچی، اہم فیصلے متوقع

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.