عمران خان کی ٹرمپ سے ملاقات کا ایجنڈہ کیا ہو گا؟ دفتر خارجہ کے ترجمان نے بتا دیا

0
37
forigon office

پاکستان نے حریت رہنماوں کی گرفتاری پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے عالمی برادری سے مطالبہ کیا ہے مقبوضہ کشمیر میں جاری بھارتی مظالم کا نوٹس لیا جائے.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پاکستان کے دفتر خارجہ کے ترجمان نے کہا ہے کہ بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر میں چالیس کشمیریوں کو شہید کیا، بے گناہ کشمیریوں کو نام نہاد سرچ آپریشنز کے دوران شہید کیا گیا ،دفتر خارجہ کے ترجمان نے کہا کہ حریت رہنماؤں کی گرفتاریوں پر تشویش ہے،مقبوضہ کشمیر میں ماورائے عدالت سزائیں دی جاری ہیں،مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم، انسانی حقوق کی خلاف وزری کی مذمت کرتے ہیں، عالمی برادری مقبوضہ کشمیر میں جاری بھارتی مظالم کا نوٹس لے،پاکستان کشمیری مسلمانوں کی سفارتی، سیاسی اور اخلاقی حمایت جاری رکھے گا.

ترجمان دفتر خارجہ نے مزید کہا کہ وزیر اعظم 22جولائی کو امریکی صدرٹرمپ سے ملاقات کریں گے، امریکی صدر سے ملاقات میں پاک امریکا تعلقات پر بات چیت کی جائے گی ،عمران خان کی امریکی صدر سے ملاقات کاایجنڈا سفارتی سطح پرطے کیا جارہا ہے.

دفتر خارجہ کے ترجمان کا مزید کہنا تھا کہ کرتارپور راہداری کے حوالے سے مثبت انداز میں آگے بڑھ رہے ہیں،افغان امن عمل میں پاکستان اپنا کردار ادا کر رہا ہے،پاکستان ایک نتیجہ خیز افغان ڈائیلاگ کا خواہاں ہے،

Leave a reply