انٹرنیٹ سے جڑا "اسمارٹ ماسک” آگیا جو میسج بھی بھیجے گا اور آٹھ زبانوں میں ترجمہ بھی کرے گا

چونکہ وبائی مرض کورونا وائرس کے دوران اس جان لیوا وائرس سے بچاؤ کے لئےچہرہ ڈھانپنا اور ماسک پہننا انتہائی ضروری ہے تاہم اب جاپانی اسٹارٹ اپ ڈونٹ روبوٹکس نے انٹرنیٹ سے منسلک ایک "سمارٹ ماسک” تیار کیا ہے جو پیغامات منتقل اور جاپانی زبان سے آٹھ دیگر زبانوں میں ترجمہ کرسکتا ہے۔

باغی ٹی وی : جاپان عرب نیوز کی رپورٹ کے مطابق جاپانی اسٹارٹ اپ ڈونٹ روبوٹکس نے انٹرنیٹ سے منسلک ایک "سمارٹ ماسک” تیار کیا ہے جو پیغامات منتقل اور جاپانی زبان سے آٹھ دیگر زبانوں میں ترجمہ کرسکتا ہے۔

جاپان عرب نیوز نے اپنی رپورٹ میں بتایا کہ سفید پلاسٹک کا "سی ماسک” معیاری چہرے کے ماسک سے زیادہ فٹ بیٹھتا ہے اور بلوٹوتھ کے ذریعے اسمارٹ فون اور ٹیبلٹ ایپلی کیشن سے جوڑتا ہے جو تقریر کو ٹیکسٹ پیغامات میں لکھ سکتا ہے ، کال کرسکتا ہے یا ماسک پہننے والے کی آواز کو بڑھا سکتا ہے۔

جاپان عرب نیوز کی رپورٹ کے مطابق ڈونٹ روبوٹکس کے چیف ایگزیکٹو تائسوک اوونو نے کہا ، "ہم نے روبوٹ کی تیاری کے لئے سالوں سے سخت محنت کی اور ہم نے اس ٹیکنالوجی کو ایک ایسی مصنوع کی تشکیل کے لئے استعمال کیا ہے جس کا جواب ملتا ہے کہ کورونا وائرس نے معاشرے کو کس طرح تبدیل کیا ہے۔”

ڈونٹ روبوٹکس کے انجینئروں نے ماسک کے بارے میں خیال کیا جب انہوں نے کمپنی کو وبائی مرض سے بچانے میں مدد کے لئے ایک مصنوعات کی تلاش کی۔ جب کورونا وائرس نے حملہ کیا ، تو اس نے ٹوکیو کے ہنیڈا ہوائی اڈ ہ پر روبوٹ گائیڈز اور مترجمین کی فراہمی کا معاہدہ کیا تھا ، یہ ایسی مصنوعات ہے جو ہوائی سفر کے خاتمے کے بعد ایک غیر یقینی مستقبل کا سامنا کرتی ہے۔

عرب نیوز نے اپنی رپورٹ میں بتایا کہ ڈونٹ روبوٹکس کے پہلے 5،000 سی ماسک جاپان میں خریداروں کو ستمبر میں شروع کیے جائیں گے ، اونونو چین ، ریاست ہائے متحدہ اور یورپ میں بھی فروخت کرنے کے خواہاں ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس میں دلچسپی رہی ہے۔

فی ماسک تقریبا $ 40 (00 4200) پر فروخت کیا جائے گا، ڈونٹ روبوٹکس ایک بڑے پیمانے پر مارکیٹ میں ہدف بنا رہا ہے جو کچھ مہینے پہلے تک موجود نہیں تھا۔ انہوں نے کہا ، اس کا ایک مقصد یہ ہے کہ صارفین کو ان ایپ کے ذریعہ پیش کردہ صارفین کی خدمات سے ریوینیو وصول کیا جاسکے جو صارفین ڈاؤن لوڈ کریں گے۔

ڈونٹ روبوٹکس نے اپنے روبوٹ اور ماسک ڈیزائن کے لئے تیار کردہ ٹرانسلیشن سافٹ ویئر کو اپناتے ہوئے ایک مہینے کے اندر اندر ایک پروٹو ٹائپ منسلک ماسک بنایا ، جسے کمپنی کے ایک انجینئر ، شانسوک فوجیبیاشی نے چار سال قبل چہرے کے عضلات کی نقاب کشائی کے ذریعے تقریر کی ترجمانی کرنے کے لئے طالب علموں کے منصوبے کے لئے تشکیل دیا تھا۔

اونو نے جاپانی ہجوم فنڈنگ ​​سائٹ فنڈننو کے ذریعہ ڈونٹ روبوٹکس حصص فروخت کرکے ترقی کے لئے 28 ملین ین (260،000)) اکٹھا کیا۔

انہوں نے کہا ، "ہم نے اپنا ابتدائی ہدف تین منٹ کے اندر اندر اٹھایا اور 37 منٹ کے بعد جب ہم 28 ملین ین تک پہنچ گئے تو رک گئے۔”

ٹویٹر صارفین کیلئے زبردست فیچر لے آی

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.