دنیا میں سرمایہ کاری سے امن وسلامتی اورخوشحالی آتی ہے ، جنگوں سے تباہی مقدربنتی ہے :جوبائیڈن نے خارجہ پالیسی بیان کردی

واشنگٹن:دنیا میں سرمایہ کاری سے امن وسلامتی اورخوشحالی آتی ہے ، جنگوں سے تباہی مقدربنتی ہے :جوبائیڈن نے خارجہ پالیسی بیان کردی،اطلاعات کے مطابق امریکہ کے نومنتخب صدر جوبائیڈن نے آج اپنی خارجہ پالیسی کے اہم نقات بیان کرتے ہوئے جنگوں سے کنارہ کشی اوردنیا میں سرمایہ کاری کے فوائد بیان کیے ہیں‌

جوبائیڈن کہتے ہیں کہ یاد رکھیں کہ ہمارے ڈپلومیسی میں سرمایہ کاری کرنا کچھ نہیں ہے ہم صرف اس لئے کرتے ہیں کہ یہ دنیا کے لئے صحیح کام ہے۔ ہم امن ، سلامتی اور خوشحالی کے ساتھ رہنا چاہتے ہیں۔

جبوبائیڈن کہتے ہیں کہ ہم سرمایہ کاری اس لیے کرتے ہیں کیونکہ یہ ہماری اپنی ننگی مفاد میں ہے۔ جب ہم اپنے اتحاد کو مستحکم کرتے ہیں تو ، ہم اپنی طاقت کے ساتھ ساتھ خطرات کو ہمارے ساحل تک پہنچنے سے پہلے رکاوٹیں اورخطراب کوختم کردیتی ہے

جب ہم ممالک کی معاشی ترقی میں سرمایہ کاری کرتے ہیں تو ہم اپنی مصنوعات کے لئے نئی منڈیاں تیار کرتے ہیں اور عدم استحکام ، تشدد اور بڑے پیمانے پر نقل مکانی کے امکانات کو کم کرتے ہیں۔

جب ہم دنیا کے دور دراز علاقوں میں صحت کے نظام کو مستحکم کرتے ہیں تو ، ہم مستقبل کے وبائی امراض کے خطرے کو کم کرتے ہیں جو ہمارے عوام اور ہماری معیشت کو خطرہ بن سکتے ہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.