اقوام متحدہ رپورٹ نے جمال خشوگی کی ہلاکت کا ذمہ دار کسے قرار دے دیا ، جانیے تفصیل میں

0
48

اقوام متحدہ کےتفتیش کاروں نے جمال خشوگی کے قتل کی ذمہ داری سعودی ولی عہد پر ڈآل دی.رپورٹ میں‌ کہا گیا ہے کہ شواہد محمد بن سلمان کو ذمہ ادر قرار دے رہے ہیں.

باغی ٹی وی رپورٹ کے مطابق سعودی صحافی جمال خاشقچی کے قتل کی پہلی آزادنہ تحقیقاتی رپورٹ میں اقوام متحدہ کے تفتیش کاروں نے کہا ہے کہ اس قتل کی ذمہ داری سعودی ولی عہد پر عائد کرنے کے لیے کافی شواہد ملے ہیں۔

اقوام متحدہ میں انسانی حقوق کی ایک آزاد ماہر نے، جو سعودی صحافی جمال خاشقچی کے قتل کی چھان بین کر رہی ہیں، یہ سفارش کی ہے کہ اس ہلاکت میں، سعودی ولی عہد، شہزادہ محمد بن سلمان کے کسی ممکنہ کردار کی چھان بین کی جائے۔ جس کی واضح شہادت موجود ہے۔

انہوں نے کہا کہ اگرچہ وہ یہ واضح نہیں کر سکتیں کہ کس نے اس قتل کا حکم دیا، تاہم سعودی مملکت واضح طور پر اس کی ذمے دار ہے۔

وہ کہتی ہیں کہ یہ ممکن ہی نہیں کہ مملکت اور سعودی شہزادہ، قانون کی خلاف ورزی سے آگاہ نہ ہوں۔ ​

اقوام متحدہ کی اس رپورٹ میں سعودی شہزادے محمد بن سلمان اور ان کے بیرون ملک ذاتی اثاثوں پر پابندی عائد کرنے کی سفارش بھی کی گئی ہے۔

لیکن واشنگٹن پوسٹ کے کالم نگار اوراس سے وابستہ صحافی جمال خاشقچی نے اس واقعہ سے لاعلمی کا اظہار کیا تھا بعد میں حکام نے تسلیم کیا تھا کہ ان کے قتل کا ذمہ دار سعودی شہزادے کے محافظوں کا ایک گروپ ہے۔

Leave a reply