fbpx

پاکستانیوں کا ایک اور سنگ میل ، "کشمیرآور” دنیا بھر میں بھی ٹاپ ٹرینڈ بن گیا

پاکستانیوں نے عظیم اور شاندار کرادار ادا کرتےہوئے اپنے کشمیری بھائیوں کے لیے جو مثال قائم کی اس نے ایک اور سنگ میل عبور کرلیا. شوشل میڈیا پر عوامی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر کشمیر آور ٹاپ ٹرینڈ بن گیا. اور یہ ٹاپ ٹرینڈ نہ صرف پاکستان بلکہ کشمیر، بھارت سمیت دنیا بھر میں قائم رہا.یوں دنیا تک ایک مضبوط اور شاندار پیغام پہنچاہے.جس کی ماضی میں مثال نہیں‌ملتی .

وزیراعظم عمران خان کی اپیل پرمقبوضہ جموں کشمیر کے عوام سے اظہار یکجہتی کے لیے پاکستانی قوم آج کشمیر آورمنایا گیا۔یوں ٹویٹر پر کشمیر آور دنیا اور بھارت میں بھی ٹاپ ٹرینڈ بن گیا، سوشل میڈیا صارفین نے کشمیریوں سے بھرپوراظہار یکجہتی کیا۔

کشمیر آور دنیا بھر میں ٹاپ ٹرینڈ، بھارت میں بھی کشمیر آور دوسرے نمبر پر نظر آیا۔ سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے بھی کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کے لیے ٹوئٹس کئے گئے۔ سیو کشمیر کا ہیش ٹیگ بھی ٹاپ ٹرینڈ رہا۔

پاکستانی صارفین کا کہنا تھا ایک قوم ایک آواز ہم کشمیر کےساتھ ہیں۔ لوگوں نے کشمیر آور کی ویڈیو شیئر کرتے ہوئے لکھا لوگوں کی غیرمتوقع تعداد گھروں سے نکل آئی۔ معمر شہری بھی پیش پیش رہے۔

ایک نوجوان نے ٹویٹ کیا کہ پاکستان کی کشمیریوں سے اظہار یکجہتی پر بھارت پریشان ہو گیا۔ ایک بچہ کشمیر کی آزادی کا بینر پکڑے بھی نظر آیا۔

کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کیلئے آدھے گھنٹے کے لئے ملک پھر میں ٹریفک روک دیا گیا تھا ملک میں چلنے والی تمام 138 ٹرینوں کا ایک منٹ کے لئے پہیہ جام کر دیا گیا تھا۔