کراچی کنگز کی پوری ٹیم 134 رنز پر ڈھیر ہوگئی

0
30

کراچی کنگز کی پوری ٹیم 134 رنز پر ڈھیر ہوگئی.

باغی ٹی وی :ملتان نے پہلے کھیلتے ہوئے کراچی کو جیت کے لیے 187 رنز کا ہدف دیا تاہم کراچی کی پوری ٹیم 134 رنز بناکر آؤٹ ہوگئی۔

ملتان سلطانز کی جانب سے اننگز کا آغاز معین علی اور ذیشان اشرف نے کیا لیکن 31 کے مجموعی اسکور پر ذیشان 23 رنز کی اننگز کھیلنے کے بعد آؤٹ ہو گئے۔

ذیشان اشرف کے بعد معین علی اور شان مسعود کے درمیان 71 رنز کی تگڑی شراکت ہوئی اور معین علی 42 گیندوں پر 65 رنز کی جارحانہ اننگز کھیلنے کے بعد آؤٹ ہوئے۔

کراچی کنگز ہدف کے تعاقب میں شدید مشکالات کا شکار رہی اس کی وکٹیں پتوں کی طرح گرتی گئیں..134 کے رنز پر ڈھر ہوگئی اور تمام کھلاڑی آؤٹ ہوگئے. کراچی کنگز نے اگرچہ اپنی بیٹنگ کے آغاز میں جارحانہ انداز سے کھیل شروع کیالیکن اس کے بلے باز سینچری تک اپنے نصف سے زیادہ بلے باز گنوا بیٹھے .تھے . مایہ ناز بلے باز بابر اعظم 13 رنز بنا کر آوٹ‌ہوئے.ہے.
اس سے قبل ملتان سلطان نے 187 کے رنز سے حریف کو اچھا ٹارگٹ دیا ہے . ملتان سلطان کے معین علی نے تیز شاندار بیٹنگ سے ایک اچھا آغاز دیا اور 65 سکور کیے اور شان مسعود 61 نے رنز بنائے ..ذیشان 23 پر آؤٹ ہوئے ، چھ وکٹ کے نقصان پر ملتان سلطان نے 186 رنز سکور کیے.محمد عامر نے 2 اور جورڈن نے 2 کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا. ..
ملتان سلطانز کی اوپنر جوڑی معین علی اور ذیشان اشرف نے ٹیم کو جارحانہ آغاز فراہم کیا، دونوں کھلاڑیوں نے پہلی وکٹ کے لئے 31 رنز کی شراکت داری قائم کی۔
سلطانز کی جانب سے معین علی نے 65 اور کپتان شان مسعود نے 61 رنز کی اننگز کھیلی جبکہ کراچی کی جانب سے محمد عامر نے دو کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔

کراچی کے کپتان عماد وسیم نے کہا کہ ان کی کوشش ہو گی کہ ملتان سلطانز کو کم اسکور پر آؤٹ کریں جب کہ ملتان سلطانز کے کپتان شان مسعود کا بھی کہنا تھا کہ اگر وہ ٹاس جیتتے تو بولنگ ہی کرتے۔محکمہ موسمیات نے جڑواں شہروں راولپنڈی اور اسلام آباد میں پورا دن بارش ہونے کی پیش گوئی کی ہے جس کے باعث پشاور زلمی اور لاہور قلندرز کا میچ منسوخ ہونے کا امکان ہے۔ دوسری جانب محکمہ موسمیات نے ملتان کا موسم خشک رہنے کی پیش گوئی کی ہے۔

گزشتہ روز کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے سنسنی خیز مقابلے کے بعد اسلام آباد یونائیٹڈ کو پانچ وکٹوں سے شکست دے دی تھی۔میچ میں پہلے بلے بازی کرتے ہوئے اسلام آباد یونائیٹڈ نے دفاعی چیمپین کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کو جیت کے لیے 188 رنز کا ہدف دیا تھا

Leave a reply