fbpx

ٹی ٹوئنٹی میچز کی میزبانی لاہور اور کراچی کو ملنے کا امکان:ذرائع

لاہور:مختلف ویب سائٹ کی رپورٹس کے مطابق ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ سے قبل ٹی ٹوئنٹی میچز کے لئے لاہور اور کراچی کا میزبانی ملنے کا امکان ہے۔تفصیلات کے مطابق مختلف سائٹس کی رپورٹس میں کہا گیا ہے کہ اس سال آسٹریلیا میں ہونے والے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ سے قبل لاہور اور کراچی انگلینڈ کی سات ٹی ٹوئنٹی میچوں کی میزبانی کرنے کا امکان ہے.

انگلینڈ کی مرد اور خواتین دونوں ٹیموں کو اصل میں وائٹ بال میچز کے لیے گزشتہ سال پاکستان کا دورہ کرنا تھا لیکن کھلاڑیوں کی ذہنی اور جسمانی صحت کی وجہ سے دورہ منسوخ کر دیا گیا۔تاہم، اس دورے کو دوبارہ شیڈول کیا گیا تھا کیونکہ انگلینڈ کو اب ورلڈ کپ سے قبل سات ٹی ٹوئنٹی میچز میں پاکستان سے کھیلنے والا ہے۔

رپورٹ کے مطابق بورڈ نے میچز ملتان اور فیصل آباد سمیت دیگر مقامات پر کرانے کا منصوبہ بنایا تھا لیکن پھر یہ منصوبہ ختم کر دیا گیا۔“کراچی اور لاہور سیریز کے دو اہم مقامات ہیں اور راولپنڈی کو بھی بیک اپ کے طور پر شامل کیا گیا ہے۔سائٹس کی رپورٹ کے مطابق کراچی اور لاہور میں شائقین 17 سال بعد انگلینڈ کو پاکستان میں کھیلتا دیکھنا چاہتے ہیں اس لیے کراچی اور لاہور کو ممکنہ طور پر میزبانی کے لئے منتخب کیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے بعد انگلینڈ کی ٹیم پاکستان میں تین ٹیسٹ میچز کھیلے گی۔ رپورٹس کے مطابق ٹیسٹ میچوں کی میزبانی کے لیے فیصل آباد، ملتان جیسے مقامات پر غور کیا جائے گا۔